Keresés

Menü

Ismerd meg a sajtóközlemény, azaz a press release pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Sajtóközlemény


Az internetes marketingben a sajtóközlemény egy olyan dokumentum, amelyet egy marketinges ír és küld be valamilyen online médiaorgánumnak. Ez a sajtóközlemény általában a saját webhelyéről vagy egy újonnan megjelent termékéről szól.

 

Amennyiben sikerül elérnie, hogy közleményét megjelenítsék, nagyon olcsón juthat extra látogatókhoz webhelyére, vagy több értékesítést bonyolíthat le ennek köszönhetően.

 

A sajtóközlemények általában legalább egy linket tartalmaznak a szerző webhelyére. Mivel a legtöbb online újság igen jó helyezéssel bír a keresőmotorok rangsorolásában, így egy ilyen webhelyről mutató külső hivatkozás sokat dobhat a szerző webhelyének linknépszerűségén. Emellett persze további forgalom érkezhet a webhelyre az online újság olvasói közül, akiknek a közlemény felkeltette az érdeklődését.

 

Egy sajtóközleményt sokkal nagyobb eséllyel jelentetnek meg egy online újságban, ha az nem hirdetésként, hanem újságírói hangnemben van megfogalmazva. A történetben nem érdemes semmilyen közvetlen értékesítést elhelyezni, hanem egy objektív, elfogulatlan jelentésként kell megírni azt olyan formában, amelyet az emberek szívesen olvasnának el.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!