Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a jövedelemforrás, azaz az income stream pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Jövedelemforrás


A jövedelemforrás minden olyan tevékenység, amely jövedelem beáramlását eredményezi.

 

A legtöbb marketing guru egyszerre több jövedelemforrás kiépítését javasolja. Ez azért lehet logikus döntés, mert ha valamely forrás valamilyen okból kifolyólag megszűnne pénzt termelni, a többi még mindig tovább működhet ezt követően is, így a kisesés kevésbé lesz súlyos.

 

Az interneten rengeteg jövedelemforrás létezik. Ezek közül csupán néhány:

 

  • Partnermarketing (különböző réspiacokról származó termékek népszerűsítése már önmagában több jövedelemforrást alkot)
  • Google AdSense
  • CPA ajánlatok
  • Termékek értékesítése az eBay rendszerében
  • Termékek értékesítése saját webhelyen
  • Webes tartalom írása cikkíróként
  • Mentori feladatok elvégzése, tanácsadás
  • Tagsági webhely készítése

 

Léteznek persze offline források is. A marketinggel csak mellékállásként foglalkozók számára főállásuk is ennek számít, akárcsak az offline befektetések is.

 

A jövedelemforrás kockázatai

 

Az egy időben használt jövedelemforrásnak azonban megvannak a maga kockázatai. Minél több forrással foglalkozik az ember, annál kevesebb idő jut az egyes forrásokra, és ez azt eredményezheti, hogy rengeteg idő, pénz és erőfeszítés után sem lát majd jelentős eredményeket.

Az egy időben használt jövedelemforrások hatékony kezelésének egyik leghatékonyabb módja az, hogy először egyetlen egy forrásra koncentrálsz, amíg az nem válik stabil és biztos jövedelemtermelővé. Amikor ez megtörténik, és a forrás már nem igényel kiemelkedő figyelmet, akkor el lehet kezdeni egy újjal foglalkozni (persze nem szabad megfeledkezni az előzőekről sem).
 

címkék:
Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

2018-11-15

Útmutatónk az indulástól, az alapokon át a professzionális Instagram marketing tippekig tartalmaz mindent, amire egy céges Instagram fiók üzemeltetéséhez szükséged lehet  

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!