Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A back-end ajánlat jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Back-end ajánlat


Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást, aki már korábban vásárolt tőled.

 

Ha a back-end ajánlat egy magasabb árú termékről vagy szolgáltatásról szól, akkor felülértékesítésről beszélünk.

 

A back-end ajánlat felkínálásának több formája is van

 

  • A legközvetlenebb módszer a back-end terméket a „Köszönjük a vásárlását!” oldalon feltüntetni, amit az egy sikeres vásárlás lebonyolítása után jelenít meg a webhely. Az ügyfél éppen most vásárolt valamit, tehát a vásárláshoz szükséges információi azonnal rendelkezésre állnak, és elképzelhető, hogy pozitívan reagálna egy back-end ajánlatra, főleg ha az valahogyan kiegészíti az előbb vásárolt terméket. Ilyenkor a konverziós arány nagyban növelhető, ha a back-end ajánlatot egyszeri ajánlatként tünteted fel.
     
  • Egy másik módszer az ügyfelek email címeinek megszerzése és rendszere back-end ajánlatok kiküldése számukra emailben.


A back-end ajánlatok egyértelmű értéket hordoz magában az internetes marketing szakemberek számára. A legsikeresebbek a korábbi ügyfeleknek újra és újra felkínált ajánlatokból szerzik bevételük nagy részét.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!