Keresés

Menü

A back-end ajánlat jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Back-end ajánlat


Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást, aki már korábban vásárolt tőled.

 

Ha a back-end ajánlat egy magasabb árú termékről vagy szolgáltatásról szól, akkor felülértékesítésről beszélünk.

 

A back-end ajánlat felkínálásának több formája is van

 

  • A legközvetlenebb módszer a back-end terméket a „Köszönjük a vásárlását!” oldalon feltüntetni, amit az egy sikeres vásárlás lebonyolítása után jelenít meg a webhely. Az ügyfél éppen most vásárolt valamit, tehát a vásárláshoz szükséges információi azonnal rendelkezésre állnak, és elképzelhető, hogy pozitívan reagálna egy back-end ajánlatra, főleg ha az valahogyan kiegészíti az előbb vásárolt terméket. Ilyenkor a konverziós arány nagyban növelhető, ha a back-end ajánlatot egyszeri ajánlatként tünteted fel.
     
  • Egy másik módszer az ügyfelek email címeinek megszerzése és rendszere back-end ajánlatok kiküldése számukra emailben.


A back-end ajánlatok egyértelmű értéket hordoz magában az internetes marketing szakemberek számára. A legsikeresebbek a korábbi ügyfeleknek újra és újra felkínált ajánlatokból szerzik bevételük nagy részét.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!