Keresés

Menü

Super bowl és a reklámok

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

A 2017-es év legjobb Super Bowl reklámjai

2017.02.06.

Super bowl: népszerű a reklámozók körében

Miért is éri meg reklámokat készíteni? A Super bowl Amerika harmadik legnagyobb ünnepe a karácsony és a hálaadás mellett. A tenger túli kultúra és meccsnézési szokások gyökeresen különböznek az európaitól.Itt a Bajnokok Ligája döntő kivételével két futballcsapat meccsét leginkább csak a résztvevő csapatok szurkolói, szimpatizánsai nézik meg. Az NFL és a Super bowl egész Amerikát megmozgatja.Évek óta hihetetlen nézettségeket produkálnak ezek a meccsek. Az Egyesült Államok lakossága nagyjából 320 millió ember. Elképesztő adat, de igaz: minden évben 100 millióan néznek bele „A meccsbe”. 


 

Nem csak a férfiak és a gyerekek, hanem a nők is izgatottan várják ezt az eseményt. A amerikai reklámpiac, marketingesek és a liga irányítóinak sok évtizedes remek kapcsolata és kő kemény munkája pedig létrehozott egy olyan gépezetet, ami töménytelen mennyiségű pénzt termel, hála a nézettségnek.

 

Christopher Walken és Justin Timberlake reklámja elképesztően frappánsra sikeredett. A Bai videója következik:

 

 

 

A szabályokat is úgy alkották meg, hogy a sok játékmegállítás közben is lehessen reklámokat leadni, így a tv előtt helyet foglaló összes réteg igényei ki vannak elégítve.

A hirdetések ilyenkor olyanok, mint egy aranytojást tojó tyúk: sokat hoz, de iszonyatosan drága. Egy 30 másodperces bejátszás ára 5 millió dollár (1, 4 milliárd dollár). 1967-ben még csak 42 000 dollár volt egy spot ára.

Ezekre a reklámokra ilyenkor megnyerik a legnagyobb sztárokat azért, hogy tényleg minden réteget megmozgassanak, mindegyikhez tudjanak szólni. A teljesség igénye nélkül: Justin Bieber, Justin Timberlake, Arnold Schwarzenegger, Jason Statham és még sokan mások próbálják eladni a portékát.

 

Melissa McCarthy és a KIA kooprodukciója:

 

Filmek, sorozatok, sörök, mosóporok, autók, telefongyártók- tényleg minden része a piacnak az, ami megmozdul a meccs kapcsán. A hatás pedig kirobbanó: minden évben mérhetően magasabb az eladásra kínált portékák értékesítésének a száma.

 

Egy nagyon elegáns Audi reklám:

 

 

Nézzük most meg, hogy idén melyek voltak a legjobb rövidfilmek.

 

Justin Bieber és a T-Mobile:

 

 

A népszerű Bud Light sör reklámja:

 

 

Szerző: tp

címkék: Marketing stratégia
Tényleg bármit el lehet adni a szexszel? A szex és az online marketing kapcsolata

Tényleg bármit el lehet adni a szexszel?

2018-04-27

Szex és az online marketing? Hogyan használd ki online kommunikációd során az emberi ösztönöket, melyek még mai modern, kulturált világunkban is fontos...

Az online szállásközvetítő rendszerek, mint a Booking.com vagy a Szállás.hu és társaik hatalmas jutalékokat számolnak fel a közvetítési szolgáltatásaik után. Ne fizess feleslegesen nekik, mutatjuk, hogyan kerüld el az OTA rendszereket egy hatékony online

Több közvetlen online foglalást szeretnél szállodádnak? Mutatjuk, mi kell hozzá!

2018-04-10

Az online szállásközvetítő rendszerek, mint a Booking.com vagy a Szállás.hu és társaik hatalmas jutalékokat számolnak fel a közvetítési szolgáltatásaik után. Ne fizess feleslegesen nekik, mutatjuk, hogyan kerüld...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!