Keresés

Menü

Super bowl és a reklámok

Marketing Professzorok

Marketing stratégia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A 2017-es év legjobb Super Bowl reklámjai

2017.02.06.

Szerző: tp

Super bowl: népszerű a reklámozók körében

Miért is éri meg reklámokat készíteni? A Super bowl Amerika harmadik legnagyobb ünnepe a karácsony és a hálaadás mellett. A tenger túli kultúra és meccsnézési szokások gyökeresen különböznek az európaitól.Itt a Bajnokok Ligája döntő kivételével két futballcsapat meccsét leginkább csak a résztvevő csapatok szurkolói, szimpatizánsai nézik meg. Az NFL és a Super bowl egész Amerikát megmozgatja.Évek óta hihetetlen nézettségeket produkálnak ezek a meccsek. Az Egyesült Államok lakossága nagyjából 320 millió ember. Elképesztő adat, de igaz: minden évben 100 millióan néznek bele „A meccsbe”. 


 

Nem csak a férfiak és a gyerekek, hanem a nők is izgatottan várják ezt az eseményt. A amerikai reklámpiac, marketingesek és a liga irányítóinak sok évtizedes remek kapcsolata és kő kemény munkája pedig létrehozott egy olyan gépezetet, ami töménytelen mennyiségű pénzt termel, hála a nézettségnek.

 

Christopher Walken és Justin Timberlake reklámja elképesztően frappánsra sikeredett. A Bai videója következik:

 

 

 

A szabályokat is úgy alkották meg, hogy a sok játékmegállítás közben is lehessen reklámokat leadni, így a tv előtt helyet foglaló összes réteg igényei ki vannak elégítve.

A hirdetések ilyenkor olyanok, mint egy aranytojást tojó tyúk: sokat hoz, de iszonyatosan drága. Egy 30 másodperces bejátszás ára 5 millió dollár (1, 4 milliárd dollár). 1967-ben még csak 42 000 dollár volt egy spot ára.

Ezekre a reklámokra ilyenkor megnyerik a legnagyobb sztárokat azért, hogy tényleg minden réteget megmozgassanak, mindegyikhez tudjanak szólni. A teljesség igénye nélkül: Justin Bieber, Justin Timberlake, Arnold Schwarzenegger, Jason Statham és még sokan mások próbálják eladni a portékát.

 

Melissa McCarthy és a KIA kooprodukciója:

 

Filmek, sorozatok, sörök, mosóporok, autók, telefongyártók- tényleg minden része a piacnak az, ami megmozdul a meccs kapcsán. A hatás pedig kirobbanó: minden évben mérhetően magasabb az eladásra kínált portékák értékesítésének a száma.

 

Egy nagyon elegáns Audi reklám:

 

 

Nézzük most meg, hogy idén melyek voltak a legjobb rövidfilmek.

 

Justin Bieber és a T-Mobile:

 

 

A népszerű Bud Light sör reklámja:

 

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Marketing stratégia
Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

2018-10-01

6 kérdés, és 6 szakértői válasz 2019 hotel marketing trendjeiről. Mit felejts el, és mit ne hagyj ki ezentúl szállodád marketing stratégiádból tapasztalataink és kutatásaink eredményei alapján a hotel marketing világából.

Hogyan szerezz több véleményt a TripAdvisoron? Mutatjuk!

Hogyan szerezz több véleményt a TripAdvisoron? Mutatjuk!

2018-09-29

A TripAdvisor az egyik legfontosabb értékelő portál ma Magyarországon is az Élménytérkép.hu portál mellett. Mi kell ahhoz, hogy sok és jó értékelést szerezz, ezzel biztosítva jó hírneved az online világban? Titkok, trükkök, praktikák a TripAdvisor marketing világából.   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!