Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

Marketing Professzorok

Marketing stratégia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

2016.12.30.

Szerző: Tóth Beáta

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

A tartalommarketing az online marketing vesszőparipája lett az elmúlt években, napról napra születnek új blog bejegyezések, cikkek kialakítva ezzel egy átláthatatlan digitális információ dzsungelt. Ahhoz, hogy ki tudjunk tűnni a tömegből, és ne ugyanazokat a sablonos szövegeket írjuk – meg kell szólítanunk vásárlóinkat-, azaz személyesebbé kell tennünk a kommunikációnkat.


Mi a tartalommarketing?

 

Tartalommarketingnek hívják azt a marketing technikát, amelyen keresztül érdekes és értékes tartalmakat oszthatunk meg, melyekkel könnyen elérhetjük jól meghatározott célközönségünket – és figyelembe véve azt, hogy természetesen vevőket szeretnénk faragni közönségünk tagjaiból.

 

 

Hogyan működik a tartalommarketing a gyakorlatban?

 

 

tartalommarketing gyakorlatilag a vásárlókkal és lehetséges vásárlókkal való kommunikáció művészete, ami úgy folyik, hogy az közben vásárlásra nem ösztönöz. Ahelyett, hogy csak eladni szeretnél, valami olyat nyújtasz vásárlóidnak, ami okosabbá, tájékozottabbá teszi őket. Ez azt sugározza a vevők felé, hogy te és céged értékes információt szolgáltatsz vásárlóidnak, amelyet ők bizalmukkal támogatnak, és persze azzal, hogy nálad fognak vásárolni.

 

 

Hogyan tudod személyesebbé varázsolni közölt tartalmaidat?

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Oszd meg sikersztoridat!

 

 

Kutatások bizonyították, hogy az emberek szeretnek mások sikereiről olvasni – nézd csak meg az ismerőseid Facebook posztjait! Hány lájk-ot, és kommentet kap az a bejegyzés, ami a szomszédod eredményes fogyásáról szól, és hány lájk-ot kap egy unalmas szakmai cikk? Ugye van különbség?

 

 

Ez annak köszönhető, hogy az olvasók tudat alatt érzelmileg beleélik magukat a másik ember helyzetébe, osztoznak sikerében. És az érzelmi azonosulás ezáltal személyes élménnyé válik.

 

 

De miért fontos ez?

 

 

Azért, mert a kutatások kimutatták, hogy azokból a termékekből, melyekhez személyes élményt tudnak csatolni a vásárlók, sokkal többet adnak el.

 

 

Bármilyen sikeredet megoszthatod, mellyel szakmai hozzáértésedet bizonyítja. Ez egyben kiváló lehetőség arra, hogy bizalmat ébressz olvasóidban professzionalitásod által.

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Oszd meg ügyfeleid sikereit!

 

 

Ügyfeleid sikere a te sikered is. Eladtál egy szuper matracot, és a vásárló, aki eddig hátfájdalmakkal küszködött, megszabadult a fájdalmaktól? Ne titkold el, kürtöld világgá! Ez egy fantasztikus eredmény, és minél több hátfájástól szenvedő értesül róla- annál több emberen segítesz, miközben vásárolnak tőled. Egy történet könnyebben megjegyezhető, mint egy száraz statisztika arról, hány embernek enyhültek a hátfájdalmai XZ matrac használata által!

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Fogalmazz egyszerű, közvetlen stílusban!

 

 

Az egyszerű nagyszerű, kerüld a bonyolult barokk körmondatok használatát, mert unalmasak, és a bejegyzésed felénél visszafordulnak látogatóid. Ne legyél túl hivatalos, és ne használj túl sok szakzsargont. Kivéve, ha kifejezetten profi közönségnek írsz. A humoros fordulatok használata, a jó ízlés határain belül szintén segíthet közvetlenebbé tenni stílusodat.

 

 

A tartalommarketing „gyártása” nagy kihívás elő állítja a cégeket és vezetőiket. Folyamatosan írni – úgy, hogy közben az olvasók érdeklődést fenntartsuk, nem könnyű feladat.

 

 

Ne görcsölj azon, hogy mindenáron „írjál valamit”- nem kell mindennap újdonságokkal bombázni a közönséget.

 

 

Ha megvan a téma, az informáláson kívül törekedj arra, hogy tegyél bele MAGADBÓL valamit, amitől az a bejegyzés, vagy cikk esszenciálisan egyedi, a TIÉD lesz.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Marketing stratégia
Érzelmi alapú online marketing

Érzelem-alapú marketing - a leghatékonyabb út a vásárlóhoz

2018-10-21

Statisztikák, kiváló minőség, alacsony árak, kedvező ajánlatok – ezek mind olyan dolgok, amelyek segíthetnek ugyan eladni egy terméket vagy szolgáltatást, de hosszútávon semmit nem tesznek a márkahűség kialakítása érdekében. Gondolj csak bele – segít az ilyen papíron jól mutató tényezők közül bármelyik is...

Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

2018-10-01

6 kérdés, és 6 szakértői válasz 2019 hotel marketing trendjeiről. Mit felejts el, és mit ne hagyj ki ezentúl szállodád marketing stratégiádból tapasztalataink és kutatásaink eredményei alapján a hotel marketing világából.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!