Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.


2016/12/30
Tóth Beáta

A tartalommarketing az online marketing vesszőparipája lett az elmúlt években, napról napra születnek új blog bejegyezések, cikkek kialakítva ezzel egy átláthatatlan digitális információ dzsungelt. Ahhoz, hogy ki tudjunk tűnni a tömegből, és ne ugyanazokat a sablonos szövegeket írjuk – meg kell szólítanunk vásárlóinkat-, azaz személyesebbé kell tennünk a kommunikációnkat.

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

Mi a tartalommarketing?

 

Tartalommarketingnek hívják azt a marketing technikát, amelyen keresztül érdekes és értékes tartalmakat oszthatunk meg, melyekkel könnyen elérhetjük jól meghatározott célközönségünket – és figyelembe véve azt, hogy természetesen vevőket szeretnénk faragni közönségünk tagjaiból.

 

 

Hogyan működik a tartalommarketing a gyakorlatban?

 

 

tartalommarketing gyakorlatilag a vásárlókkal és lehetséges vásárlókkal való kommunikáció művészete, ami úgy folyik, hogy az közben vásárlásra nem ösztönöz. Ahelyett, hogy csak eladni szeretnél, valami olyat nyújtasz vásárlóidnak, ami okosabbá, tájékozottabbá teszi őket. Ez azt sugározza a vevők felé, hogy te és céged értékes információt szolgáltatsz vásárlóidnak, amelyet ők bizalmukkal támogatnak, és persze azzal, hogy nálad fognak vásárolni.

 

 

Hogyan tudod személyesebbé varázsolni közölt tartalmaidat?

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Oszd meg sikersztoridat!

 

 

Kutatások bizonyították, hogy az emberek szeretnek mások sikereiről olvasni – nézd csak meg az ismerőseid Facebook posztjait! Hány lájk-ot, és kommentet kap az a bejegyzés, ami a szomszédod eredményes fogyásáról szól, és hány lájk-ot kap egy unalmas szakmai cikk? Ugye van különbség?

 

 

Ez annak köszönhető, hogy az olvasók tudat alatt érzelmileg beleélik magukat a másik ember helyzetébe, osztoznak sikerében. És az érzelmi azonosulás ezáltal személyes élménnyé válik.

 

 

De miért fontos ez?

 

 

Azért, mert a kutatások kimutatták, hogy azokból a termékekből, melyekhez személyes élményt tudnak csatolni a vásárlók, sokkal többet adnak el.

 

 

Bármilyen sikeredet megoszthatod, mellyel szakmai hozzáértésedet bizonyítja. Ez egyben kiváló lehetőség arra, hogy bizalmat ébressz olvasóidban professzionalitásod által.

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Oszd meg ügyfeleid sikereit!

 

 

Ügyfeleid sikere a te sikered is. Eladtál egy szuper matracot, és a vásárló, aki eddig hátfájdalmakkal küszködött, megszabadult a fájdalmaktól? Ne titkold el, kürtöld világgá! Ez egy fantasztikus eredmény, és minél több hátfájástól szenvedő értesül róla- annál több emberen segítesz, miközben vásárolnak tőled. Egy történet könnyebben megjegyezhető, mint egy száraz statisztika arról, hány embernek enyhültek a hátfájdalmai XZ matrac használata által!

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Fogalmazz egyszerű, közvetlen stílusban!

 

 

Az egyszerű nagyszerű, kerüld a bonyolult barokk körmondatok használatát, mert unalmasak, és a bejegyzésed felénél visszafordulnak látogatóid. Ne legyél túl hivatalos, és ne használj túl sok szakzsargont. Kivéve, ha kifejezetten profi közönségnek írsz. A humoros fordulatok használata, a jó ízlés határain belül szintén segíthet közvetlenebbé tenni stílusodat.

 

 

A tartalommarketing „gyártása” nagy kihívás elő állítja a cégeket és vezetőiket. Folyamatosan írni – úgy, hogy közben az olvasók érdeklődést fenntartsuk, nem könnyű feladat.

 

 

Ne görcsölj azon, hogy mindenáron „írjál valamit”- nem kell mindennap újdonságokkal bombázni a közönséget.

 

 

Ha megvan a téma, az informáláson kívül törekedj arra, hogy tegyél bele MAGADBÓL valamit, amitől az a bejegyzés, vagy cikk esszenciálisan egyedi, a TIÉD lesz.

Marketing stratégia

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!




Ajánlatkérés



Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

CPC

Mi az a kattintásonkénti ár, avagy CPC?   Az ár per kattintás, vagy kattintásonkénti...

Vásárlási feltételek

Mit is jelentenek a vásárlási feltételek? A...

Tartalomhálózat

Minden nagyobb keresőmotor rendelkezik egy saját...

Megjelenő URL

Ez az URL-cím jelenik meg a reklámjaid mellett. Ez a cím nem...

Intelligens CPC, ECPC

Intelligens CPC-ECPC jelentése   A Google AdWords egyik sajátos licitálási...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.