Keresés

Menü

Online marketing trendek a 2016-os évben

Marketing Professzorok

Marketing stratégia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Online marketing trendek 2016-ban

2016.02.04.

Szerző: Máté Beatrix

Online marketing tanácsadás

Az online marketing összetett és rendkívül változékony, mindazonáltal izgalmas terület lehet azoknak, akik szeretnek lépést tartalni a modern trendekkel. Minden évben új szoftverek, új hardverek, új vállalkozások, új fogyasztói szokások hozzák az új változásokat, amelyeket vagy elfogad vállalkozásod, vagy figyelmen kívül hagyva azt lemarad a versenytársaktól.
 

A korán alkalmazkodók új piacok, új lehetőségek felé nyithatnak, míg a lemaradók elvesztik a képességüket, hogy megtartsák jelenlegi pozíciójukat.


 

2016 ismét sok újdonságot hoz, megtartva számos olyan online marketing eszközt is, amelyek soha nem mennek ki az “online marketing divatból”. 

 

I. Online marketing trend 2016-ban : Alkalmazások vs. weboldalak

Néhány éve még arra buzdítottunk, hogy minden weboldal tulajdonosnak legyen mobilra optimalizált a weboldala. Lehetőleg reszponzív, ha nem nagy kérés. Most azonban úgy tűnik, 2016. az alkalmazások éve lehet. Távol állunk még attól, hogy a weboldalakat teljesen felváltsák az applikációk, de mindenképpen megéri az új trendnek megfelelően előre gondolkodni. 

 

II. Online marketing trend 2016-ban : Mobil az egyeduralkodó

2015. nagy éve volt a mobilnak. A Google bejelentette, hogy a mobil forgalom megelőzte az asztali forgalmat 10 különböző országban is. Történt egy algoritmus frissítés is, ami Mobilegeddon néven vonult be a történelembe, mely a mobilos keresésekre vonatkozott, a mobil barát honlapok Google keresőjében való helyezését érintette. (Vagy sem. Sokan nem tulajdonítottak az új algoritmusnak nagy jelentőséget.). A Google a jövőben egyértelműen a mobil barát tartalmak minőségét és megjelenését fogja előtérbe helyezni, érdemes tehát a mobilról érkező forgalomra nagyobb hangsúlyt fektetni.

 

III. Online marketing trend 2016-ban : Virtuális valóság

A következő években különböző virtuális valóságot létrehozó eszköz fog elterjedni. Egyelőre a videójátékok piacát érinti a legerőteljesebben, de nem kétséges, hogy hamarosan számos más területen is meg fognak jelenni ezek az eszközök. Ma még elkézpelni sem tudjuk, mennyi lehetőség rejlik ebben az eszközben, hiszen egy újabb, eddig ismeretlen média platform fog megjelenni általa. Újabb hirdetési formák fognak kialakulni. Ez még a távoli jövő, de a virtuális valóság eszközök fejlesztését milliárdokkal támogatják, tehát van benne potenciál.

 

IV. Online marketing trend 2016-ban : Hordozható Internetes kütyük

2015-ben megjelentek az első generációs okosórák. A jövőben ezek továbbfejlesztése és hasonló hordható eszközök megalkotása várható. Ezek az eszközök főleg a lokális marketing  megreformálását igénylik majd, valamint használatuk által elmosódik az online és az offline marketing közötti éles határ.


V. Online marketing trend 2016-ban : Drágább reklámok

Az elmúlt években a verseny az online marketingben drasztikusan megnőtt, ami 2016-ban még tovább növekszik majd. A kereslet növekedését gyakran áremelkedés követi, tehát minden egyes újabb online marketing versenytárs a hirdetések árát egyre feljebb fogja tornázni. Az online hirdetések árai megfizethetőek, mondhatni olcsón szerezhetünk vásárlót vagy növelhetjük forgalmunkat, viszont az árak növekedése a kisebb cégeket kivonulásra kényszerítheti az online felületekről.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Marketing stratégia
Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi cégeknél szerzett évtizedes tapasztalatunk alapján összeszedtük, mit tehetsz 2018-ban, ha célcsoportod az orvosok.

Értékesítés orvosoknak – Miért olyan nagy kihívás?

2018-06-20

Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi...

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a legfontosabb feladatunk. Sokszor nehéz dolgunk van. De segítenek a jó bevált ötletek, a nagyoktól. Mutatjuk ezeket!

A világ legsikeresebb reklámszlogenjeinek titkai

2018-05-01

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!