Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a feketelista, azaz a Blacklist jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Feketelista


Az internetszolgáltatók különleges listái, amelyekben olyan domain nevek, illetve email címek szerepelnek, amelyek feltehetően korábban levélszemetet (spam) terjesztettek. Az ilyen címekről származók emailek különleges bánásmódban részesülnek. Egyes esetekben sosem jutnak el a címzettig, máskor csak késleltetve, vagy egy külön levélszemétként megjelölt emailek számára fenntartott mappába, ahol a felhasználó megnyithatja azokat, ha szeretné.

 

Fontos elkerülni a feketelistát

 

Az email marketinggel foglalkozók számára kritikus fontosságú, hogy ne kerüljenek fel az ilyen feketelistákra. A felhasználók és a szolgáltatók által felállított levélszemétszűrők kikerülése már magában elég nehéz feladat, és még akkor is ritkán sikerül az üzenetek 50%-át elküldeni, ha a küldő fél nincs feketelistán.

 

Hogyan kerülheted el, hogy felkerülj a feketelistára?

 

A hogy elkerüld a feketelistákra való felkerülést, kizárólag olyan személyeknek küldj emailt, akik feliratkoztak email listádra, hogy új üzeneteket kaphassanak. A csoportosan kiküldött emailek még ilyen esetben sem mindig érik el a kívánt hatást, mert a legtöbb ember egyszerűen elfelejti, hogy feliratkozott egy email listára, és panaszkodni kezd a „levélszemét” miatt. Éppen ezért tanácsos egyértelműen feltüntetni, hogy az üzenet a címzett kérésére lett kiküldve, és felajánlani egy egyszerű leiratkozási lehetőséget minden ilyen email alján.

 

Az automata válaszküldő szolgáltató gondos kiválasztása többek között ezért is fontos. Legtöbbjük remek szolgáltatásokat kínál, de érdemes előre tájékozódni, hogy nem-e szerepel a szolgáltató valamilyen feketelistán.

címkék: Online marketing

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!