Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a termékbejelentés, azaz a product launch pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Termékbejelentés


Egy új termék létrehozását követően kétféleképpen lehet az felajánlani az ügyfeleknek


- Az egyik módszer a termék egyszerű „piacra dobása”. Ilyenkor általában a termék listázásra kerül egy értékesítési webhelyen, azon belül pedig a saját értékesítési oldalán. Ezt követően megkezdődik a forgalom bevonzása erre az oldalra, általában partnerek és/vagy társcégek segítségével.


- A másik módszer egy hatalmas eseményt rendezni, amelyen központjában az új termék bejelentése áll.

 

A termékbejelentés egy gondosan megtervezett és időzített eseménysorozat, amely célja izgalmat kelteni az emberekben a termék iránt, hogy annak kiadásakor minél többen akarják megvásárolni azt.

 

Ennek érdekében a bejelentés egy előre megszabott dátumban és időpontban történik. Ezt bizonyos napot (és időpontot) megelőzően már napokkal, gyakran hetekkel megelőzően megpróbálsz minél nagyobb érdeklődést elérni a termék iránt (lásd: előzetes bejelentés). Ilyenkor általában számos partner is segíti a termék előzetes népszerűsítését, és „beharangozását”. Akár egy email listát is készíthetsz egy speciális ajánlattal, például amiben a feliratkozókat egy jelképes bónusz illeti meg, ha rögtön az első nap megvásárolják a terméket.

 

A pontos előre bejelentett időpontban aztán bemutathatod a terméket a nyilvánosságban, és ezzel egy időben nyilvánossá teheted a termék értékesítési oldalát is webhelyeden.

 

A bejelentést követően tudasd az érdeklődőkkel, hogy a készletek rohamosan fogynak, és ha nem rendelik meg hamarosan a terméket, akkor meg kell várniuk, míg újak érkeznek.

 

Sok online marketinges a bejelentést tartja a legfontosabb fázisnak a termék marketingje során. Éppen ezért rend szerint a legapróbb részletekig is kidolgozzák ezt a részt, gyakran egy hivatásos termékbejelentési specialista segítségével.
 

címkék:

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!