Keresés

Menü

Ismerd meg a termékbejelentés, azaz a product launch pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Termékbejelentés


Egy új termék létrehozását követően kétféleképpen lehet az felajánlani az ügyfeleknek


- Az egyik módszer a termék egyszerű „piacra dobása”. Ilyenkor általában a termék listázásra kerül egy értékesítési webhelyen, azon belül pedig a saját értékesítési oldalán. Ezt követően megkezdődik a forgalom bevonzása erre az oldalra, általában partnerek és/vagy társcégek segítségével.


- A másik módszer egy hatalmas eseményt rendezni, amelyen központjában az új termék bejelentése áll.

 

A termékbejelentés egy gondosan megtervezett és időzített eseménysorozat, amely célja izgalmat kelteni az emberekben a termék iránt, hogy annak kiadásakor minél többen akarják megvásárolni azt.

 

Ennek érdekében a bejelentés egy előre megszabott dátumban és időpontban történik. Ezt bizonyos napot (és időpontot) megelőzően már napokkal, gyakran hetekkel megelőzően megpróbálsz minél nagyobb érdeklődést elérni a termék iránt (lásd: előzetes bejelentés). Ilyenkor általában számos partner is segíti a termék előzetes népszerűsítését, és „beharangozását”. Akár egy email listát is készíthetsz egy speciális ajánlattal, például amiben a feliratkozókat egy jelképes bónusz illeti meg, ha rögtön az első nap megvásárolják a terméket.

 

A pontos előre bejelentett időpontban aztán bemutathatod a terméket a nyilvánosságban, és ezzel egy időben nyilvánossá teheted a termék értékesítési oldalát is webhelyeden.

 

A bejelentést követően tudasd az érdeklődőkkel, hogy a készletek rohamosan fogynak, és ha nem rendelik meg hamarosan a terméket, akkor meg kell várniuk, míg újak érkeznek.

 

Sok online marketinges a bejelentést tartja a legfontosabb fázisnak a termék marketingje során. Éppen ezért rend szerint a legapróbb részletekig is kidolgozzák ezt a részt, gyakran egy hivatásos termékbejelentési specialista segítségével.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!