Keresés

Menü

A CMS, a tartalom kezelő rendszer avagy a content management system fogalmának magyarázata, értelmezése, definíciója online marketing szakszótárunkban.

Marketing Professzorok

CMS


A tartalomkezelő rendszerek (content management system – CMS) lehetővé teszik a webhelyek tulajdonosainak, hogy programozói tudás és speciális szoftverek (Adobe Dreamweaver vagy Microsoft FrontPage) nélkül is változtathassák az oldalukon látható szöveges és képi tartalmakat. A tartalomkezelő rendszereket bárki képes működtetni, aki alapszintű tudással és internet kapcsolattal rendelkezik. 

 
 
Léteznek ingyenes CMS rendszerek, mint például a  WordPress, Drupal, vagy Joomla, azonban ezek csak kezdő vállalkozásoknak ajánlottak, hatékony online marketing stratégia alapjait nem képezhetik. Erről bővebben olvasd el cikkünket itt:  Nyílt forráskódú vagy zárt forráskódú tartalomkezelő rendszert (CMS) használjak honlapom létrehozásához? Valóban olyan jó a Joomla! a Drupal és a Wordpress a keresőoptimalizálás során? Az online marketing tanácsadó válaszol!
 
címkék: Online marketing
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!