Keresés

Menü

Mobilbarát, azaz a Mobile-friendly kifejezés jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Mobilbarát


Manapság elengedhetetlen, hogy weboldalad mobilfelhasználók számára is optimalizált legyen. Az
oldal el kell, hogy férjen egy mobileszköz kisméretű képernyőjén úgy, hogy továbbra is működőképes
és felhasználóbarát maradjon.

 

A következő szempontokra érdemes odafigyelni egy mobilbarát oldal kialakításakor:


1. Reszponzív webdesign: Ugyan azt a HTML kódot szolgáltatja ugyan azon az URL címen,
függetlenül attól, hogy milyen eszközön kerül megjelenítésre. A megjelenített felbontás a
képernyőhöz igazodik.

 

2. Dinamikus kiszolgálás: Ugyan azt az URL-t használja eszköztől függetlenül, azonban más
HTML változatot mutat a megjelenítésre használt eszköz és az azon futtatott böngésző
alapján.


3. Különböző URL címek: Minden eszköztípuson más és más kódot jelenít meg más URL
címeken. Miután az oldal felismeri az eszközt, automatikusan a megfelelő URL-re küldi el azt.

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!