Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mobilbarát, azaz a Mobile-friendly kifejezés jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Mobilbarát


Manapság elengedhetetlen, hogy weboldalad mobilfelhasználók számára is optimalizált legyen. Az
oldal el kell, hogy férjen egy mobileszköz kisméretű képernyőjén úgy, hogy továbbra is működőképes
és felhasználóbarát maradjon.

 

A következő szempontokra érdemes odafigyelni egy mobilbarát oldal kialakításakor:


1. Reszponzív webdesign: Ugyan azt a HTML kódot szolgáltatja ugyan azon az URL címen,
függetlenül attól, hogy milyen eszközön kerül megjelenítésre. A megjelenített felbontás a
képernyőhöz igazodik.

 

2. Dinamikus kiszolgálás: Ugyan azt az URL-t használja eszköztől függetlenül, azonban más
HTML változatot mutat a megjelenítésre használt eszköz és az azon futtatott böngésző
alapján.


3. Különböző URL címek: Minden eszköztípuson más és más kódot jelenít meg más URL
címeken. Miután az oldal felismeri az eszközt, automatikusan a megfelelő URL-re küldi el azt.

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!