Keresés

Menü

Ismerd meg a guru kifejezés pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Guru


A guru szó egy régi indiai nyelvből, a szanszkritból származik. A hindu és a buddhista vallásban egy olyan emberre utal, aki tökéletes rálátással rendelkezik az emberek és az univerzum spirituális természetére. A guru feladata átadni a bölcsességét másoknak, ezzel segítve őket, hogy elérjék az önmegvalósítást és hogy elszakadhassanak az élet és a halál örök körforgásától.

 

A guru modern értelmezése

A kifejezést a modern civilizációban és kultúrákban is használjuk, beleértve az internetes marketinget is. A guru ilyen értelemben egy olyan személy, aki tökéletesítette a tudását valamilyen téren, amelyet kimagasló sikere bizonyít, és amelyet hajlandó átadni másoknak – kezdőknek vagy sikertelen marketing szakembereknek – hogy ők maguk is hasonló sikereket érhessenek el.

 

A guru kifejezés jelentése az utóbbi években egy igen negatív fordulatot vett. Habár a guru szó még mindig egy sikeres marketing személyre utal, valójában ennek a személynek nem mások sikere áll az érdekében, hanem hogy „követői” minél többet vásároljanak meg a termékeikből, többe előadásukra látogassanak el, stb.
 

címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!