Keresés

Menü

Megjelenítés, azaz az Impression jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Megjelenítés


Az „impression” jelen esetben egy hirdetés megjelenítésére utal. Valahányszor valaki megtekinti azt
az oldalt, ahol hirdetésed el van helyezve, az egy „impression”-nek számít.

 

Ez nem összetévesztendő a megtekintéssel, hiszen attól, hogy egy oldalon megjelenik a reklám, még nem biztos, hogy a böngésző felhasználó meg is nézi azt. Éppen ezért fontos, hogy a reklám hol helyezkedik el az oldal
felületén, és hogy milyen az oldal forgalma – különösen (ezer) megjelenítésenkénti, vagyis CPM
árszabás esetén.

címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!