notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Manapság rengeteg blogger és vlogger születik, miért ne lehetnél te is az? Egyszerűbb, mint gondolnád! Lukács Kornélia a marketing Porfesszorok tanácsadója elmondja, hogyan tedd!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Hogyan lehetsz sikeres social media influencer?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan lehetsz sikeres social media influencer?


2017/10/29
Lukács Kornélia, Divat és Stílus főszerkesztő, Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Manapság rengeteg blogger és vlogger születik, miért ne lehetnél te is az? Egyszerűbb, mint gondolnád! Lukács Kornélia a marketing Porfesszorok tanácsadója, a Divat és Stílus online magazin főszerkesztője elmondja, hogyan tedd! 
 

Manapság rengeteg blogger és vlogger születik, miért ne lehetnél te is az? Egyszerűbb, mint gondolnád! Lukács Kornélia a marketing Porfesszorok tanácsadója elmondja, hogyan tedd!

Kattints IDE 2019-es cikkünkért ebben a témában!

 

Gondoltál már arra, hogy milyen jó lehet azzal pénzt keresni, hogy az Instagram feltöltesz magadról néhány fotót? A közösségi médián számtalan olyan felhasználóval találkozhatunk manapság, aki abból él, hogy kreatívan használja az Instagramot, a Facebookot, és egyéb felületeket. Ilyenkor persze mindenki kicsit féltékeny lesz, pedig az út előttünk is nyitott, és nem is olyan göröngyös, ha ilyen vágyakat dédelgetünk. A cégek manapság egyenesen harcolnak azért, hogy egyedi véleményvezérekkel dolgozhassanak együtt, így nagy valószínűséggel a jövőben egyre népszerűbb lesz ez a „szakma”. De hogyan lehet valakiből sikeres social media influencer? 

 

Ha több Instagram követőt szeretnél GYORSAN, nézd meg ezt a videót, majd vedd fel velünk a kapcsolatot ITT

 

 

Határozd meg a témát, amivel foglalkozni szeretnél! 

Az első, és talán az egyik legfontosabb lépés, hogy mielőtt belevetnéd magad a social media világba, határozd meg azt, hogy mit szeretnél üzenni a közösségi médiás felületeiden az embereknek! Ha például a divat az, amiben igazán otthon érzed magad, akkor ne a gasztronómiával kapcsolatos fotók uralják az Instagram feed-ed! Ha több témába egyszerre belefogsz, előfordulhat, hogy egy nagy káosz lesz a vége, és könnyen lehet, hogy a követőid átpártolnak egy rendezettebb, átgondoltabb oldalra! 

 

Az Infuencer elengedhetetlen eszköze: Ruházz be egy jó minőségű telefonra!

Pihengetünk?

Egy jó social media influencer igényes tartalmakkal lepi meg a követőit, amihez elengedhetetlen a megfelelő technikai háttér. Manapság már a telefonok is hasonló kamerával rendelkeznek, mint egy komoly fényképezőgép, így érdemes inkább egy jó minőségű telefonra beruháznod, amivel szép, igényes képeket készíthetsz. Az ilyen tartalmak mindig felkeltik a felhasználók figyelmét! 

 

 

 

Alkoss egyedit! 

Ha szeretnél kitűnni a tömegből, arra lesz szükséged, hogy egyedi, különleges tartalmakat gyárts a felhasználóknak. Ehhez ugye jó ötletnek tűnik, ha külföldi felhasználóktól inspirálódsz, azonban arra figyelj, hogy ez csupán inspiráció legyen és ne másolás, utánzás! Senki sem fog rád felfigyelni, ha nem tudsz önállóan gondolkozni, egyedi tartalmakat előállítani! 

 

Ne félj a kritikától sem! 

Ha ezen a pályán szeretnél érvényesülni, akkor tisztában kell lenned azzal, hogy a kritika téged sem fog elkerülni. Bármit csinálhatsz, biztos, hogy lesznek olyanok, akik nem lesznek elégedettek veled vagy a munkásságoddal. Különösen a social mediás felületeid elindításakor érdemes nagyobb hangsúlyt fektetned arra, hogy elolvasd a véleményeket, kommenteket, hiszen ebből rengeteg tanulhatsz, és a későbbiekben nagy hasznodra válhat ez a segítség. 

 

Engedd, hogy rád találjanak! 

Ahhoz, hogy a leendő követid megtalálják a közösségi oldalon, ezt neked is „támogatnod” kell. Ezt a legjobban úgy tudod megtenni, hogy hashtagaeket használsz! Válassz a népszerű hashtagek közül, és ezekkel lásd el a fotóidat! Ezek kívül pedig ne felejtsd el bejelölni azt sem, hogy éppen hol tartózkodsz, és kivel! 

 

Ne félj a bukástól!

Sokan sok mindenben voltak sikertelenek, az Instagram Influencer azonban nem az egyetemi diplomát és különleges képességeket igénylő szakma. Hány emberrel találkoztam, akit nem szerettek kolégái, gyűlölködő, igazi energia vámpír volt, ráadásul munkájában is sikertelen. Ma social media influencernek tartja magát… Te ennél több vagy, igaz?! Ha lány vagy, egy pár jól retusált képpel hamar sok követőd akad, még akkor is, ha a való életben ez nincs így. Nem kell ahhoz a való világban a társaság központja és kedvelt figurája légy, hogy az Instagramon tízezres követőtáborra tegyél szert. Személyiséged esetleges hibáit ugyan olyan jótékonyan fedi el a Valencia filter, ahogy varázsol  nőt egy átlagon aluli lányból. Kezdj hát neki nyugodtan, hidd el, jobb leszel, mint sokan,akik ma már Infulencernek tartják magukat! 

 

A magyarországi összesített influencer toplistát ITT találod! 
 

SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 133

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
429 303
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Algoritmus

Mi az az algoritmus? Az algoritmus egy olyan parancskészlet, amely célja egy...

Eszköztár

Az eszköztárak általában vízszintes vagy függőleges sávban elhelyezett ikonokból állnak....

Bővített szöveges reklám

Bővített szöveges reklám - Expanded Text Ad    Az általános szöveges reklámoknál...

Leküldéses értesítés

Azok a mobilkészülékeken felugró üzenetek, amelyeket egy alkalmazásból vagy egy...

Sikerarány

Mi is az a sikerarány? A sikerarány azon lehetséges ügyfelek...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.