Keresés

Menü

Ismerd meg a lead generálás pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Lead generálás


Minden olyan tevékenység egy marketing szakember vagy egy cég részéről, amelyek célja a név, email cím, és bizonyos esetekben egyéb személyes információk megszerzése egy olyan személytől, aki érdeklődést mutat az értékesítő fél termékei vagy szolgáltatásai iránt – ezeket az érdeklődő személyeket hívjuk leadeknek. A lead generálás, vagy lead termelés célja egy minél nagyobb adatbázist létrehozni a lehetséges megcélozható ügyfelekből, akiknek aztán külön címzett üzenetek, telefonhívások vagy más hirdetési formákban lehet eljuttatni az ajánlatokat.

 

Lead generálás a gyakorlatban

Ez leggyakrabban egy leadfogó oldal (más néven „squeeze” azaz „beszorított” oldal) segítségével történik. Ezen az oldalon egy visszautasíthatatlan ajándékot kínálsz a látogatónak személyes adatai (név, email cím, stb.) megadásáért cserébe. Ezt követően erre az oldalra PPC CPA hirdetések (vagy más módszerek) segítségével forgalmat kell terelned. A leadfogó oldal konverziós arányától függően a látogatók egy része megadja majd személyes adatait és ezzel engedélyt ad arra, hogy marketing üzeneteket küldj neki. Ezek a megadott címek felkerülnek leadjeidből/feliratkozóidból email listádra, akiknek emailen keresztül kiküldheted ajánlataidat.

 

Lead generálás további előnyei

Az internetes marketinget folytatók számára a lead generálás egy másik pénzszerzési lehetőséget is rejt. Ehhez találnod kell egy réspiacot, és ezen belül kialakítanod egy leadfogó oldalt, amelyen egy nagy értéket képviselő ajándékot kínálsz fel a látogatók számára. Szükséges tovább láthatóan feltüntetned, hogy az opt-int választó feliratkozókat hamarosan felkeresi egy partnered egy személyre szabott ajánlattal. Az így szerzett lead információk ez után eladod egy releváns réspiacon működő cégnek, akik nem tudnak vagy nem akarnak lead generálással foglalkozni. 
 

címkék: Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!