Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a kulcsszóegyezés típusait az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Kulcsszóegyezés típusai


A kulcsszóegyezés a PPC kampányok egyik beállítása a Google AdWords rendszerében, illetve más keresőmotorok kampánybeállításai között. Az „egyezési” beállításokkal adható meg, hogy az adott hirdetés mely keresőszavakra jelenik (vagy nem jelenik) majd meg.

 

Kulcsszóegyezés típusai

Pontos egyezés (Exact Match)


A hirdetésed kizárólag akkor jelenik meg, ha a kereső felhasználó pontosan az általad megadott szavakat írja a keresődobozba. Ha a kifejezések sorrendje megváltozik, vagy egy plusz szó is közéjük kerül, akkor a hirdetés nem jelenik meg. A hirdetés még akkor sem jelenik meg, ha csupán egyetlen karaktert hozzáadnak a keresőkifejezéshez. Ez egy célzottabb egyezési forma, ami hosszú távon gazdaságosabb lehet, de jóval kevesebb ember számára jelenik majd meg a hirdetésed.

 

Kifejezésegyezés (Phrase Match)


Kifejezésegyezés esetén a megadott kifejezést pontosan kell beírni a keresőbe, de akár további kiegészítő kifejezésekkel együtt. Ezt az egyezési típust idézőjelekkel kell megadni a kampánybeállítások között „példa keresendő kulcsszó” formájában.

 

Kizáró egyezés (Negative Match)


Tegyük fel, hogy ki szeretnéd zárni azokat a kifejezéseket, amik arra utalnak, hogy a kereső felhasználó nem tervez pénzt költeni. Ilyenkor negatív kulcsszavakat kell megadnod, amik elé egy kötőjelet kell írnod, például -olcsó, vagy -infók, stb. Így az ilyen kifejezéseket használó keresések eredményei között hirdetésed nem jelenik meg.
 

címkék: SEO, keresőoptimalizálás

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!