notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

KKV Premium (20 órás) online marketing tanácsadás csomag ajánlat

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > KKV Premium (20 órás) online marketing tanácsadás csomag ajánlat

KKV Premium (20 órás) online marketing tanácsadás csomag ajánlat


Kinek való a 20 órás online marketing tanácsadás csomag?

A 20 órás online marketing csomag olyan mikro- kis vagy középvállalkozások számára ajánljuk, akik komplex online marketinget szeretnének Cégüknek a lehető legkisebb költségvetésből. Ajánljuk továbbá azon Cégvezetőknek, akik nem szeretnének a munkálatokba belefolyni – és nincs is erre dedikált emberük, tehát az online megjelenést teljes egészében ránk bíznák.

 

KKV Premium csomagunk ugyanis éppen ez: egy kezdő, mégis komplex csomag, amely a legfontosabb eszközöket tartalmazza – így Céged online jelenléte anélkül törhet előre, hogy neked különösebben (a konzultációkon kívül természetesen) foglalkoznod kellene vele.

 

Bízd a marketinged egy profi csapatra, és élvezd csak az eredményeket!

 

 

A 20 órás online marketing tanácsadás csomag tartalma:

 

Közösségi média megjelenés:

- A megrendelő Facebook oldalának vezetése napi 1 kreatív, magas elérést biztosító poszttal.

- A megrendelő Facebook oldalára elhelyezett posztok átosztása a Marketing Professzorok saját Facebook oldalaira, 1,5 millió rajongótáborunk elé a magas elérésszám érdekében. Az átosztások száma: 5 db/hó

 

 

Tartalommarketing:

- Havi 2 PR cikk elhelyezés biztosítása a Megbízott újságaiban – a cikket a Marketing Professzorok újságírói a tanácsadó briefelése alapján készítik cikkmag nélkül – azonban konzultációra a terméktől, vagy szolgáltatástól függően lehet szükség.

- Havi 2 cikk írása a Megbízó weboldalára cikkmag alapján - a cikket a Marketing Professzorok újságírói a tanácsadó briefelése alapján készítik cikkmag nélkül – azonban konzultációra a terméktől, vagy szolgáltatástól függően lehet szükség.

- Cikkek megosztása, promotálása a Marketing Professzorok kapcsolódó, célcsoportot tartalmazó Facebook oldalain.

 

 

CPC hirdetések:

- Havi 2 Facebook hirdetés elkészítése és optimalizálása. A további Facebook kampányok megrendelése a csomagajánlaton kívül, felárral lehetséges!

- 2 db AdWords kampány optimalizálás a kampányterv alapján – A Megbízó AdWords kampányainak folyamatos figyelése, optimalizálása, az eredmények elemzése. A további AdWords kampányok megrendelése a csomagajánlaton kívül, felárral lehetséges!

// A csomagajánlat a hirdetések elkészítését, optimalizálást tartalmazza. A hirdetésben elköltött összeg a megrendelőt terheli!

 

 

Keresőoptimalizálás:

- A megrendelővel közösen 15 kulcsszó kiválasztása, a weboldal megfelelő aloldalainak (landing page) erre történő folyamatos optimalizálása On Site eszközök segítségével

- Megbízó weboldalának elemzése, javaslatok nyújtása a keresőoptimalizált weboldal kialakítása érdekében – empirikusan és szoftveres vizsgálatok alapján.

- Off Site SEO: linkmarketing a keresőoptimalizálás szabályainak megfelelően, havi 5 link gyűjtése (a PR cikkben elhelyezetteken kívül!)

 

 

Egyéb:

- A csomagajánlat tartalmaz havi maximum 1 játék, akció vagy kreatív előkészítését, kivitelezését.

- Havi 1 hírlevél összeállítása és kiküldése a megrendelő címlistájára

 

 

Management:

- Havi jelentés készítése a tárgyhónapban elvégzett feladatokról, az elért eredményekről javaslatokkal, következtetésekkel.

- Konzultációs lehetőség telefonon, személyesen, és írásban a Megbízott munkatársaival havi 2 óra terhére.

- Havi 1 személyes találkozó a tanácsadóval, amelyen elemezzük, értékeljük az előző időszak eredményeit.

 

 

A 20 órás online marketing tanácsadás csomag ára: nettó 195 000 Ft/hó

 

 

 


Vissza a főoldalra


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
330 796
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kétszintes program

A kétszintes programok keretein belül a partnerek a saját...

Vásárlói jelzés

Mi is az a vásárlói jelzés? A vásárlói...

Drip Marketing

Olyan marketing kommunikációs üzenetek, amelyeket előre megírnak, majd a meglévő és...

Yandex

Mi az a Yandex?   A Yandex a világ leggyorsabb ütemben növekedő...

Spamcsapda

Mi is az a spamcsapda?   A spamcsapda egy olyan email cím, ami valaha...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.