Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A forgalomcsere, azaz a traffic exchange jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Forgalomcsere


Online forgalomcsere

 

Az online forgalom cseréje, amelyben a két fél ellátogat egymás webhelyére.

Több webhely is kínál ilyesfajta forgalomcsere szolgáltatást tagjainak, ezzel ingyenes látogatószerzési lehetőséget biztosítva számukra. A részvételhez webmestereknek csak csatlakozniuk kell a forgalomcserélő webhelyhez, majd beküldeni arra saját webhelyüket. Ez után úgynevezett „credieteket” gyűjthetnek azzal, hogy rákattintanak az elhelyezett hirdetésekre, amelyek más tagok webhelyeire irányítják őket. Az összegyűjtött creditek számától függően kerül aztán megjelenítésre az ő meghirdetett webhelyük is a többi tag számára. Tehát minél több különböző webhelyet látogatnak meg a forgalomcsere rendszerén belül, annál több tag számára válik láthatóvá saját hirdetésük.

 

Bizonyos forgalomcsere oldalak lehetővé teszik az így gyűjtött creditek eladását vagy pénzre való beváltását

 

Az ilyesfajta rendszerek általában kisebb cégek tulajdonosai számára lehetnek hasznosak, akik nem szeretnének túl sok (vagy egyáltalán) pénzt fordítani a hirdetésekre. Persze az így beérkező forgalom minősége annyira minimális, amennyire csak lehet, hiszen a látogatók nem érdeklődnek a webhely tartalma iránt, csupán a creditek begyűjtése a céljuk.

 

A forgalomcsere ugyan nem költséges pénz tekintetében, de a befektetett idő szempontjából már annál inkább. A minimális eredmények miatt általában nem éri meg vesződni velük.
 

címkék: Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!