Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A feliratkozó, azaz a subscriber jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Feliratkozó


A feliratkozó egy olyan személy, aki önkéntesen adott engedélyt arra, hogy felkerüljön egy internetes email listára. Ez az engedélyezés általában a kapcsolati információk megadásával történik egy digitális űrlapon keresztül. Ezzel a feliratkozó felhasználó elfogadja, hogy emaileket kap a marketingestől anélkül, hogy spamnek tekintené azt, és jelentené a küldőt érte.

 

Miért fontosak a marketingesek számára a feliratkozók?

Egy olyan marketinges számára, aki szeretné kihasználni az email marketing által biztosított lehetőségeket, és szeretne pozitív kapcsolatot kiépíteni és fenntartani feliratkozóival, az email lista az egyik legfontosabb marketing eszköz. Egy nem éppen új mondás szerint „a pénz a listában van”, ami azt jelenti, hogy egy marketinges képes pénzt keresni néhány értékesítési levél kiküldésével feliratkozói számára. Ezek az értékesítési levelek szólhatnak egy termékről, de az ilyen listákat a partnerhivatkozások terjesztésére is fel lehet használni. Minél nagyobb a lista, annál több profitot lehet termelni vele.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!