Keresés

Menü

A feliratkozó, azaz a subscriber jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Feliratkozó


A feliratkozó egy olyan személy, aki önkéntesen adott engedélyt arra, hogy felkerüljön egy internetes email listára. Ez az engedélyezés általában a kapcsolati információk megadásával történik egy digitális űrlapon keresztül. Ezzel a feliratkozó felhasználó elfogadja, hogy emaileket kap a marketingestől anélkül, hogy spamnek tekintené azt, és jelentené a küldőt érte.

 

Miért fontosak a marketingesek számára a feliratkozók?

Egy olyan marketinges számára, aki szeretné kihasználni az email marketing által biztosított lehetőségeket, és szeretne pozitív kapcsolatot kiépíteni és fenntartani feliratkozóival, az email lista az egyik legfontosabb marketing eszköz. Egy nem éppen új mondás szerint „a pénz a listában van”, ami azt jelenti, hogy egy marketinges képes pénzt keresni néhány értékesítési levél kiküldésével feliratkozói számára. Ezek az értékesítési levelek szólhatnak egy termékről, de az ilyen listákat a partnerhivatkozások terjesztésére is fel lehet használni. Minél nagyobb a lista, annál több profitot lehet termelni vele.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!