Keresés

Menü

Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

Marketing Professzorok

Facebook


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Érkezik a Facebook legújabb funkciója, a Facebook-pixel

2016.10.25.

Szerző: Bohács Ádám, portálmenedzser

Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

Újabb funkcióval bővül a Facebook, ez pedig nem más, mint a Facebook-képppont! Mindenkinek óriási lehetőséget nyújt ez az újítás, ismerkedjünk is meg vele közelebbről! 


 

Mire használható a Facebook-képpont?

A Facebook-képpontot tökéletesen használhatjuk különböző megrendelések mérésére, webáruházak esetében egyes termékoldalak mérésére, illetve saját célközönség létrehozására, és még Facebook-hírdetéseket is kínálhatunk a rajongóinknak. A Facebook-képpontot elsősorban azért hozták létre, hogy a vállalkozások sokkal sikeresebben működjenek.

 

Milyen lehetőségeket nyújt számunkra a Facebook-képpont?

  • Megnézheted, hogy az ügyfeleid hogyan váltanak az eszközök között a konverziót megelőzően.
  • Biztosíthatod, hogy a hirdetéseidet olyan emberek lássák, akik nagyobb valószínűséggel hajtják végre a várt műveletet, például a vásárlást vagy az űrlap kitöltését.
  • Egyéni célközönségeket hozhatsz létre az olyan emberekből, akik a webhelyeden végrehajtanak megadott műveleteket, például felkeresnek egy termékoldalt, kosárba helyeznek vagy megvásárolnak egy terméket.
  • Több, a legjobb ügyfeleidhez hasonló ember elérése
  • Releváns és időszerű hirdetések létrehozása a Facebookon a webhelyeden megtekintett termékek alapján.

 

Facebook-képpont által kínált funkciók teljes listája, szembe állítva a korábbi képpontokkal

 


Hogyan tudjuk követni a Facebook-képpont segítségével a konverziókat?

A Facebook-képpont használatával három hirdetési cél szerint tudod követni a konverziókat: 

  • a bejegyzések népszerűbbé tétele,
  • webhely látogatószámának növelése  
  • webhelyen elért konverziók számának növelése.

 

A bejegyzések népszerűbbé tétele

Kétféle lehetőség van a bejegyzés kiemelésére, és aztán a Facebook-képponttal konverziókövetés használatára. Ha a bejegyzést közvetlenül az oldaladról emeled ki

  • Nyisd meg az oldaladat, és keresd meg a kiemelni kívánt bejegyezést.
  • Kattints a Bejegyzés kiemelése lehetőségre.
  • Állítsd be a célközönséget, a költségkeretet és az időtartamot.
  • A Konverziók követése területen válaszd ki a Facebook-képpontodat.
  • Kattints a Kiemelés gombra.

Ha a bejegyzést a hirdetés-létrehozási folyamattal emeled ki

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd ki konkrét célként A bejegyzések népszerűbbé tétele lehetőséget.
  • Válaszd ki az oldalt és a bejegyzést, majd kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd görgess le a Konverziók követése területre.
  • Jelöld be Az összes konverzió követése a Facebook-képpontom alapján jelölőnégyzetet.
  • Kattints a Megrendelés elküldése gombra.

 

Webhely látogatószámának növelése Facebook-képpont segítségével

A Facebook-képpont hozzákapcsolása konverziókövetés céljából a webhelyen elért kattintásokra irányuló kampányban

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhely látogatószámának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a Facebook-képpontodat, és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

A webhelyen elért konverziók számának növelése Facebook-képpont segítségével

Facebook-képpont hozzákapcsolása a konverziók optimalizálása és követése céljából

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhelyen elért konverziók számának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a konverziót (pl. Vásárlás, Kosárba helyezés), és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Facebook
A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

2018-08-21

Bizonyára senkit nem lep meg a tény, hogy a Facebook rengeteget tud felhasználóiról. A közösségi hálózat már évek óta gyűjti az adatokat...

Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

2018-08-09

Valószínűleg tisztában vagy vele, hogy utazási irodád, éttermed vagy hoteled  Facebook oldalán élő videóközvetítéseket is indíthatsz....

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!