notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hihetetlenül hatékony módszerek bejövő hivatkozások szerzésére, tudd meg hogyan építs ki sikeresen backlinkeket

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 1.rész

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 1.rész


2016/07/05
Borbély Brigitta

A backlinkek, vagyis a bejövő hivatkozások minden igazán sikeres SEO kampány alapjai, a következő néhány tanács pedig segítségül szolgál a sikeres technika elsajátításához. – 1.rész

Bejövő hivatkozások szerzése

Melyek az első csoportba tartozó hivatkozások?

Ezek olyan külső linkek, amelyek közvetlenül az oldaladra irányítanak, és a rangsor tetején helyezkednek el. Első lépésként meg kell győződni arról, hogy az oldalad alkalmas az ilyen hivatkozások kiépítésére. A kérdés, hogy hogyan érjünk el minél komolyabb eredményt minél kevesebb linkkel, ugyanis a módszer költséges és időigényes. Ehhez feltétlenül szükséged lesz egy technikailag optimális honlapra, egy erős honlap-szerkezetre, és értékes tartalomra.

 

Néhány teendő, mielőtt nekilátsz a hivatkozások kiépítésének:

Marketing konzultáció és audit

 

 1. Minden technikai hiba elhárítása, azok ugyanis rontják a felhasználói élményt, ezáltal a Google korlátozza a szerves forgalom növekedését (betöltési sebesség, duplikált tartalom, 302 átirányítások, 404 hibaüzenetek, helytelen felhasználási irányelvek, stb.)

 

2. Erős weboldal felépítés kialakítása: minél jobb a honlap felépítése, annál kevesebb linkre lesz szükség.

 

3. Értékes tartalom generálása: a SEO talán legfontosabb része, nem számít hány linket gyűjtesz, vagy milyen jól optimalizálod az oldalad, a lényeg, hogy legyen valós, értékes tartalom az oldalon, hiszen e nélkül semmi értelme a SEO kampánynak.

 

5 szabály, amelyek betartásával eredményes hivatkozásokat hozhatunk létre

 

1. Maradj releváns

A relevancia a legfontosabb kritérium a hatékony linkek kiépítésére, azzal növekszik ugyanis a weboldal értéke.

 

2. Legyenek a magas létjogosultságú weboldalak a barátaid

Minél erősebb oldal, annál jobb eredmények. Mivel a Google már nem frissíti a PageRanket, kénytelen leszel külső mérőszámokra hagyatkozni, érdemes minél több ilyen lehetőséget igénybe venni.

 

3. Valós forgalmú weboldalak

Ezeket a hivatkozásokat a legnehezebb megszerezni, ám ha sikerül, ezek érnek a legtöbbet.

 

4. Értékes horgonyszöveg kialakítása

A gondtalanul megválasztott horgonyszöveg gátolja az oldalad rangsorolását, valamint az agresszív horgonyszövegért büntetés járhat.

 

5. Törekedjünk a „tiszta környezetű” hivatkozásokra

Érdemes magas színvonalú honlapokon linket szerezni, és elkerülni a spam jellegű, vagy spamre utaló szavakat tartalmazó weboldalakat, mert ezekért komolyabb büntetés járhat.

Marketing stratégia SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 105

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
246 982
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

tartalommarketing

Mit jelent a tartalommarketing? Tartalommarketingnek hívják azt a marketing...

Direkt marketing

A direkt marketing, azaz a közvetlen üzletszerzés az általános marketing egy olyan ágazata,...

Probléma

Mit is jelent a probléma kifejezés? A lehetséges ügyfelek...

Videómarketing

Mi az a videómarketing? A videómarketing egy olyan online marketing...

Fejléc

A HTML fejléc és alcímek kulcsfontosságú szerepet játszanak a keresőmarketingben (SEM),...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.