Online marketing tanácsadás, online PR, közösségi média tanácsadás, keresőoptimalizálás Máté Balázs online marketing tanácsadó segítségével

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén
A marketingre folyamatos változás jellemző, és ez alól a városmarketing sem kivétel. Az ágazat sokat fejlődött az elmúlt évek során, és biztosak lehetünk benne, hogy a változások sorozata még messze nem ért véget. Ímen 10 a legfontosabb újítások közül!  
Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat
Érdemes-e, szabad-e online marketing tanácsadót foglalkoztatnod ma, 2019-ben? Sokan megbánták, hogy ezt tették, nem véletlenül, rengeteg a kókler, az önjelölt guru, aki csak rombol.   
A közösségi média marketing 10 titkos előnye
Sokan próbálkoznak különböző közösségi média felültekkel, hamar feladják azonban, mert nem jönnek az eredmények. Pedig a social kiváló marketing és PR eszköz.
Így teheted te is aktívabbá követőidet az Instagramon 2019-ben
Szeretnéd eléréseidet növelni Instagramon? Mutatjuk azokat a gyakorlati technikákat, melyekkel  minél több ember látja majd történeteidet, posztjaidat az Instagramon.
Így használd a közösségi médiát márkaépítésre
A közhiedelemmel ellentétben a márkaépítés (vagyis a branding) nem csupán az óriáscégek kiváltsága. Nos, legalább is ma már nem az. A digitális forradalom, többek között a közösségi média megjelenése még a legkisebb vállalkozások számára is lehetővé tette, hogy felhívják magukra ideális ügyfeleik figyelmét, és labdába rúghassanak a multik mellett.
Mi kell egy jó chatbot stratégiához 2019-ben?
A chatbotok manapság már nem számítanak újdonságnak, mi is évek óta foglalkozunk velük, legyen szó a teljesen automatizált változatról, vagy egyszerű, a weboldalon megtalálható chatről, amelyen az adott cég vagy válallkozás munkatársa személyesen vált üzeneteket a felhasználókkal. Ezek, az általában ügyfélszolgálati eszközként aposztrofált eszközök képesek kezdetleges, vagy akár bonyolultabb beszélgetéseket lefolytatni egy felhasználóval, választ adva a kérdéseire, vagy éppen az igényei alapján a megfelelő irányba terelve.   A chatbotok 2019 egyik legkiemelkedőbb marketingtrendjének ígérkeznek, ami nem meglepő, hiszen már az elmúlt 1-2 évben is egyre több webhelyen találkozhattunk velük, ráadásul egyike azoknak a marketing automatizációs eszközöknek, amelyektől valódi konverziókat várhatunk. Cikkünkben most mélyen belevetjük magunkat a témába, és megtárgyaljuk, hogy miért és hogyan érdemes chatbotokat alkalmazni 2019-ben!  
A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2019-ben
Összefoglaltuk, mely marketing trendekre kell figyelnie egy egészségügyi marketingesnek 2019-ben. 13, nem csak online marketing tanács, ami azonnal sikerhez vezet. 
Mik azok az Instagram robotok, és hogyan használd őket „szabályosan”?
Jeff Bullas, a világ talán legismertebb online marketing tanácsadójának cikkét hoztam el Nektek, melyben bemutatja, hogyan használhatod hatékonyan és szabályosan az Instabotokat.  
A legújabb online trendek a divatmarketingben
2018-ban újabb rekordokat döntött a hazai e-kereskedelem és előrejelzések szerint további növekedés várható az online szektorban, így a ruházati termékek interneten történő értékesítése is dinamikus növekedésnek indulhat. Egyre többet költünk ugyanis egy-egy vásárlás során és tesszük ezt egyre gyakrabban. A verseny tehát óriási, így nem véletlen hogy a legmagasabb ügyfélélmény biztosítása már nem elég, szükség van a legújabb trendekhez igazodó marketingstratégia megalkotására is. Ehhez adunk egy kis segítséget cikkünkben. 
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
164 960
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Long Tail kulcsszó

Ahelyett, hogy egyszerű, gyakori kifejezéseket céloznál meg,...

Vásárlói személyiség (Buyer Persona)

Mi az a vásárlói személyiség (Buyer Persona)? Vásárlói személyiség (Buyer...

LinkedIn

Mi az a LinkedIn? A LinkedIn egy kifejezetten szakemberek számára...

Információs termék

Egy információs termék valamilyen médián keresztül kommunikált információt jelent. Ezek a...

Inbound marketing

Olyan marketing szolgáltatások és stratégiák, amelyek arra ösztönzik a felhasználókat,...
MÉG TÖBB CIKK
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.