Keresés

Menü

Újracélzás, azaz a Retargeting jelentése, jellemzése és értelmezése az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Újracélzás


Az újracélzást leginkább ártalmatlan „kémkedéshez” lehet hasonlítani. Amikor valaki végrehajt
valamilyen cselekedetet (ez leggyakrabban szimplán weboldalad meglátogatása is lehet) akkor egy
úgynevezett süti (cookie) kerül a böngészőjébe.
 
Később aztán, amikor más weboldalakat nézeget, a te hirdetéseid jelennek majd meg neki reklámcsíkok (banner) vagy egyéb vizuális reklámok formájában. Persze ez csak akkor működik, ha az oldal, amelyet éppen nézeget elfogadja annak a hálózatnak az újracélzott hirdetéseit, amin elhelyezted hirdetéseidet.
címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!