notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

TOP 3 gyakorlati tipp Facebook oldalad tökéletesítéséhez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > TOP 3 gyakorlati tipp Facebook oldalad tökéletesítéséhez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

TOP 3 gyakorlati tipp Facebook oldalad tökéletesítéséhez


2013/03/06
Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Ha rajongóid számát, illetve a szinte még fontosabb TAT számot, azaz a beszél róla számot szeretnéd növelni Facebook oldaladon, akkor most nagyon figyelj, mert alapvető és nagyon fontos tételekről lesz szó. Jelenleg az Internet Marketing Adviser, azaz mi, Máté Balázs és csapata, több mint 520.000 rajongót kezelünk Facebook oldalainkon, olyan TAT számokkal, amiket nagyobb oldalak sem tudnak produkálni. Ezen hatalmas rajongói bázis és TAT szám elérése saját kutatómunkánknak, illetve munkatársaink állandó külföldi irodalmazásának köszönhető. Az itt szerzett tapasztalatok alapján nézzük meg tehát, mi kell Neked is a sikerhez! 
Ha rajongóid számát illetve a szinte még fontosabb TAT számot, azaz a beszél róla számot szeretnéd növelni Facebook oldaladon, akkor most nagyon figyelj, mert alapvető és nagyon fontos tételekről lesz szó. Jelenleg az Internet Marketing Adviser, azaz mi,

 

 

Előző cikkünkből kiderült, hogyan és milyen adatokat tudunk megtekinteni egy Facebook rajongói oldalon az Insights használatával. Ezeket az adatokat fel is tudjuk használni rajongói táborunk építésére, amire a következő tippekkel szolgálunk.

 

Tudjuk meg, milyen bejegyzéseket kedvelnek legtöbben

Itt nem csak a like-ok számáról beszélünk, hanem minden, a bejegyzésekhez fűződő interakcióról. Az Insights áttekintés menüpontjában a grafikon alatt láthatjuk időrendben az összes bejegyzésünket. Ezt a táblázatot azonban a Reach, Talking About This és a többi szempont alapján is csoportosíthatjuk. Bejegyzésünk annál népszerűbb, minél több ember lép vele kapcsolatba, minél többen látják azt. Ha a fejlécben az Engaged Users feliratra kattintunk, a bejegyzések aszerint lesznek sorba rendezve, hogy azokra mennyien kattintottak rá. Ez az egyik legfontosabb érték, legjobban mutatja bejegyzéseink fontosságát. Ha megnézzük a hozzá kapcsolódó bejegyzés típusát, láthatjuk, hogy képeket, linkeket, videókat vagy státuszfrissítés típusú bejegyzéseket szeretnek a legtöbben, és ilyen tartalmakkal célozhatjuk meg rajongóinkat.
 
 

Szeretnél mindent tudni a Facebook oldalak kezeléséről? Gyere el Közösségi Média Mareting Guru tanfolyamunkra, és lesd el minden titkunkat, hogyan tettünk szert 550.000 rajongóra! Kattints ide a jelentkezéshez

 
 

Mikor érdemes postolni Facebookon

Pihengetünk?
Ez többnyire célközönségünkön is múlik. A Kedvencek oldalon tekintsük meg, hogy milyen korosztályokat érünk el, vagy gondoljuk át, mely korosztályokat szeretnénk elérni. Ebből nagyjából következtethetünk internetezési szokásaikra. Ha a 13-18 éves korosztályt célozzuk meg, úgy tartsuk észben, hogy őket valószínűleg iskolaidő után érjük el, és az esti órákban. A magasabb korosztályok valószínűleg dolgoznak, ezért őket esetleg munkaidő előtt és után érjük el, esetleg az ebédszünetben, mert sokan internetezéssel töltik azt. 
 
Persze ezek a feltételezések a mobilinternet használatával teljesen máshogy is alakulhatnak, mivel egyesek így egész nap be vannak jelentkezve. Azonban egy friss felmérés szerint a magyar lakosság csupán 5%-a használ internetet mobileszközről, így ennek (még!) nem kell nagy jelentőséget tulajdonítani.
 
Emellett ha a bejegyzésre kattintók szerint rendezzük bejegyzéseinket, a post típusa mellett láthatjuk, hogy azt mikor tettük közzé. Ha a dátum fölé visszük a kurzort, láthatjuk, hogy pontosan hánykor tettük azt közzé, így ebből is rájöhetünk, hogy mikor tudjuk elérni és interakcióra bírni a legtöbb rajongót.
 
 

Milyen gyakran érdemes postolni Facebookon

 
A kevesebb néha több elve alapján sokan úgy tartják, hogy a bejegyzések számát nem szabad túlzásba vinni. Persze erről megoszlanak a vélemények, mindenki mást tart ideálisnak, de a legtöbbek szerint a napi 3-4 bejegyzés az ideális céges oldal esetén. Ezzel nagyjából minden aktívabb időszakra tudunk egy-egy bejegyzést időzíteni. Ezt csak tesztelés során lehet megállapítani. Kezdjünk napi egy bejegyzéssel, amelyet aztán fokozatosan növeljünk, és ha úgy érezzük, vegyünk vissza belőlük. Mivel a felhasználók folyamatosan új oldalakat kedvelnek, lehetséges, hogy a régiektől megszabadulnak. Ha úgy érzik, idegesíti őket, hogy túl sok bejegyzést teszünk közzé, akár el is hagyhatják oldalunkat, hogy a többire tudjanak figyelni.
 
A Kedvelések oldalon láthatjuk melyik nap hány új like-ot kaptunk, de azt is, hogy mennyien hagytak el minket. Ezt egyeztethetjük az aznapi post számmal, és ha úgy véljük túl sok volt, csökkentsük a bejegyzések számát. Ha kiugróan nagy volt egy nap az új like-olók száma, akkor nézzük meg az aznapi bejegyzéseket, és használjunk hasonló bejegyzéseket hasonló időpontokban.
 
Oldalunk vezetésénél ismerjük meg rajongóink szokásait, kövessük figyelemmel adataink változását, tapasztaljuk ki, melyek a megfelelő bejegyzések. Az Insights követése és a fenti lépések elengedhetetlenek, használatukkal azonban sikeres lehet a rajongói oldalak vezetése.
 

 

Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
469 719
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Árrés

Mit is jelent az árrés? Az árrés egy termék vagy szolgáltatás ára és a beszerzés ára...

Hoax

A hoax szó jelentése átverés, megtévesztés, rászedés, álhír, stb. Egyik céljuk elhitetni...

Alkalmi visszafordulás

Mit is jelent az alkalmi visszafordulás? Az alkalmi visszafordulás az amikor egy emailt...

HTML email

Mi is az a HTML email? A HTML email használata egy kreatívabb, gazdagabb design...

PageRank

Mi az a PageRank, hogyan működik, mi a definíciója, mire jó és mi...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.