Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

GPCTBA/C&I az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

GPCTBA/C&I


Mi is az a GPCTBA/C&I?


A GPCTBA/C&I egy rövidítés az angol „Goals, Plans, Challenges, Timeline, Budget, Authority, Negative Consequences, Positive Implications” rövidítése, ami magyarul annyit tesz: célok, tervek, akadályok/kihívások, idővonal, költségvetés, felhatalmazás, negatív következmények és pozitív hatások. Ez a GPCTBA/C&I feltételcsoport is a leadek minősítésére használatos, akárcsak a BANT, azonban jóval részletesebb annál.

 

A GPCTBA/C&I rövidítés jelentése


•  GPCTBA/C&I – Goals (célok): Meghatározza azokat a minősíthető célokat, amiket egy lehetséges ügyfél szeretne elérni, vagy azokat a szükségleteket, amelyek kielégítésére vágyik.


•    GPCTBA/C&I – Plans (tervek): Meghatározza egy lehetséges ügyfél jelenlegi terveit, amelyeket az szeretne megvalósítani, hogy elérje a céljait.


•    GPCTBA/C&I – Challenges (akadályok/kihívások): Meghatározza, hogy az értékesítő segíthet-e a lehetséges ügyfél akadályainak áthidalásában, beleértve a jelenlegi és várható akadályokat illetve problémákat is.


•    GPCTBA/C&I – Timeline (idővonal): Meghatározza azt az időtartományt, amelyen belül az ügyfél szeretné elérni céljait, megvalósítani terveit, illetve hogy mikor szeretné megoldani a problémáit.


•    GPCTBA/C&I – Budget (költségvetés): Meghatározza, hogy mennyi pénzt kell elkölteni egy ügyfélnek.


•    GPCTBA/C&I – Authority (felhatalmazás): Meghatározza, hogy a szervezeten belül ki támogatja majd az üzlet megkötését, és/vagy hozza meg a végső döntést a vásárlásról.


•    GPCTBA/C&I – Negative Consequences (negatív következmények): Azon negatívumok megtárgyalása, amelyek akkor következhetnek be, ha az ügyfélnek nem sikerül elérni a céljait.


•    GPCTBA/C&I – Positive Implications (pozitív hatások): Azon pozitívumok megtárgyalása, amelyek akkor várhatók, ha az ügyfél sikeresen teljesíti céljait.

címkék: Online marketing
Keresőoptimalizálás a YouTube-on

Keresőoptimalizálás a YouTube-on

2018-11-16

2018 a videó éve, ahogy 2017 is az volt, és ahogy minden kétséget kizáróan 2019 is az lesz. A videó a legnépszerűbb tartalomtípus az interneten, és aki még ma sem foglalkozik vele, annak ideje felzárkóznia a mezőnyhöz, ha nem szeretne lemaradni a trendről.  

Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

2018-11-15

Útmutatónk az indulástól, az alapokon át a professzionális Instagram marketing tippekig tartalmaz mindent, amire egy céges Instagram fiók üzemeltetéséhez szükséged lehet  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!