notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

GPCTBA/C&I az online marketing szakszótárban

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
fooldal > Szakszótár > GPCTBA/C&I

GPCTBA/C&I


Mi is az a GPCTBA/C&I?


A GPCTBA/C&I egy rövidítés az angol „Goals, Plans, Challenges, Timeline, Budget, Authority, Negative Consequences, Positive Implications” rövidítése, ami magyarul annyit tesz: célok, tervek, akadályok/kihívások, idővonal, költségvetés, felhatalmazás, negatív következmények és pozitív hatások. Ez a GPCTBA/C&I feltételcsoport is a leadek minősítésére használatos, akárcsak a BANT, azonban jóval részletesebb annál.

 

A GPCTBA/C&I rövidítés jelentése


•  GPCTBA/C&I – Goals (célok): Meghatározza azokat a minősíthető célokat, amiket egy lehetséges ügyfél szeretne elérni, vagy azokat a szükségleteket, amelyek kielégítésére vágyik.


•    GPCTBA/C&I – Plans (tervek): Meghatározza egy lehetséges ügyfél jelenlegi terveit, amelyeket az szeretne megvalósítani, hogy elérje a céljait.


•    GPCTBA/C&I – Challenges (akadályok/kihívások): Meghatározza, hogy az értékesítő segíthet-e a lehetséges ügyfél akadályainak áthidalásában, beleértve a jelenlegi és várható akadályokat illetve problémákat is.


•    GPCTBA/C&I – Timeline (idővonal): Meghatározza azt az időtartományt, amelyen belül az ügyfél szeretné elérni céljait, megvalósítani terveit, illetve hogy mikor szeretné megoldani a problémáit.


•    GPCTBA/C&I – Budget (költségvetés): Meghatározza, hogy mennyi pénzt kell elkölteni egy ügyfélnek.


•    GPCTBA/C&I – Authority (felhatalmazás): Meghatározza, hogy a szervezeten belül ki támogatja majd az üzlet megkötését, és/vagy hozza meg a végső döntést a vásárlásról.


•    GPCTBA/C&I – Negative Consequences (negatív következmények): Azon negatívumok megtárgyalása, amelyek akkor következhetnek be, ha az ügyfélnek nem sikerül elérni a céljait.


•    GPCTBA/C&I – Positive Implications (pozitív hatások): Azon pozitívumok megtárgyalása, amelyek akkor várhatók, ha az ügyfél sikeresen teljesíti céljait.

Online marketing

Hasznos volt számodra a szótárunk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 86

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
286 119
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Képtérkép

Képeken elhelyezett kattintható területek, amik láthatóbbá...

Remarketing

A remarketing a Google AdWords sajátos kifejezése a retargeting-re.

Email CPM

Mi is az Email CPM?   Az email marketingben a email CPM (cost per thousand) arra utal, hogy...

Indexelés

Az indexelés az olyan „jelentőséggel bíró” kulcsszavak automatikus összegyűjtése,...

CPA hálózat

Egy CPA kampány egy hirdetőből és egy közvetítőből áll. A CPA hálózatok lehetővé...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.