Keresés

Menü

GPCTBA/C&I az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

GPCTBA/C&I


Mi is az a GPCTBA/C&I?


A GPCTBA/C&I egy rövidítés az angol „Goals, Plans, Challenges, Timeline, Budget, Authority, Negative Consequences, Positive Implications” rövidítése, ami magyarul annyit tesz: célok, tervek, akadályok/kihívások, idővonal, költségvetés, felhatalmazás, negatív következmények és pozitív hatások. Ez a GPCTBA/C&I feltételcsoport is a leadek minősítésére használatos, akárcsak a BANT, azonban jóval részletesebb annál.

 

A GPCTBA/C&I rövidítés jelentése


•  GPCTBA/C&I – Goals (célok): Meghatározza azokat a minősíthető célokat, amiket egy lehetséges ügyfél szeretne elérni, vagy azokat a szükségleteket, amelyek kielégítésére vágyik.


•    GPCTBA/C&I – Plans (tervek): Meghatározza egy lehetséges ügyfél jelenlegi terveit, amelyeket az szeretne megvalósítani, hogy elérje a céljait.


•    GPCTBA/C&I – Challenges (akadályok/kihívások): Meghatározza, hogy az értékesítő segíthet-e a lehetséges ügyfél akadályainak áthidalásában, beleértve a jelenlegi és várható akadályokat illetve problémákat is.


•    GPCTBA/C&I – Timeline (idővonal): Meghatározza azt az időtartományt, amelyen belül az ügyfél szeretné elérni céljait, megvalósítani terveit, illetve hogy mikor szeretné megoldani a problémáit.


•    GPCTBA/C&I – Budget (költségvetés): Meghatározza, hogy mennyi pénzt kell elkölteni egy ügyfélnek.


•    GPCTBA/C&I – Authority (felhatalmazás): Meghatározza, hogy a szervezeten belül ki támogatja majd az üzlet megkötését, és/vagy hozza meg a végső döntést a vásárlásról.


•    GPCTBA/C&I – Negative Consequences (negatív következmények): Azon negatívumok megtárgyalása, amelyek akkor következhetnek be, ha az ügyfélnek nem sikerül elérni a céljait.


•    GPCTBA/C&I – Positive Implications (pozitív hatások): Azon pozitívumok megtárgyalása, amelyek akkor várhatók, ha az ügyfél sikeresen teljesíti céljait.

címkék: Online marketing
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!