Keresés

Menü

Színek, melyek növelik az eladást

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

A színeknek üzenetük van és növelik az eladást

2017.02.14.

Színek, melyek növelik az eladást

A grafikusok és a marketingesek már régóta tisztában vannak azzal, hogy a szín fontos szerepet játszik a marketing kampányokban. A színek hatnak az érzelmeinkre, vagy éppen érzelmeket idéznek elő és mint tudjuk, a vásárlások 80%-át érzelmeink hatására hozzuk meg. A legtöbb információt szemünk segítségével látással szívjuk magunkba. Sok cég rájött, hogy pusztán a színkombinációk helyes megválasztása elég a vásárlói döntés befolyásolásához.


Nézzük most mely színek mit szimbolizálnak:

Piros


A piros az erő és a szenvedély színe. Ez a szín bír a legerősebb érzelmi hatással, a marketingesek előszeretettel használják, ám legyünk vele mégis óvatosak.


Kék


Ha célunk megbízhatóságot, komolyságot sugallni, a tökéletes választás a kék lesz. A legjobb eredményt komplement színek kombinációjával érhetjük el.


Rózsaszín


Ha fiatal hölgyek a célcsoportunk akkor a vidámságot, könnyedséget, nőiességet sugalló rózsaszín hat a célközönségre.


Sárga


A sárga is egy erőteljes szín, de használata szintén rejt némi veszélyt, óvatosan kell használni. Használjuk a sárgát figyelemfelkeltésre és magabiztosság közvetítésére.


Zöld


A zöld egy sokoldalú szín. Meleg és hívogató. Biztonságot sugároz, valamint kapcsolatba hozható a pénzzel is.


Lila


A lila egy királyi szín, mely eleganciát és preztizsértéket ad a márkának.


Arany


Az arany egyértelműen a gazdagságot szimbolizálja különösen lilával és zölddel kombinálva. 


Narancssárga


A narancssárga erőt sugároz. Figyelemfelkeltő, dinamikus, ugyanakkor szórakoztató és „cool”. Az ügyfelek úgy érezhetik, hogy egy élvonalbeli céggel dolgoznak.


Fekete


A feketének is több arca van. Lehet modern, hagyományos, izgalmas vagy pihentető. Kontrasztos színnel együtt drámai hatást kelt. 
 

Szerző: BeUs

címkék:
Hatékony email marketing néhány lépésben éttermeknek

Az email marketing alapjai éttermeknek

2018-04-17

Nem hiszel a hírlevélben, igaz? Azt gondolod, az email marketing kihalt a közösségi média marketing miatt? Sosem voltak jó tapasztalataid a hírlevél küldéssel kapcsolatban? Azt hiszed, a Facebook vagy az Instagram jobb...

Mi kell egy GDPR barát adatvédelmi nyilatkozathoz?

Mi kell egy GDPR barát adatvédelmi nyilatkozathoz?

2018-04-07

Már csak néhány hét van hátra a GDPR (az új európai általános adatvédelmi rendelet) életbe lépéséig. Az új szabályozás többek között az adatvédelmi nyilatkozat átalakítását is megköveteli, amit érdemes...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!