Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Színek, melyek növelik az eladást

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A színeknek üzenetük van és növelik az eladást

2017.02.14.

Szerző: BeUs

Színek, melyek növelik az eladást

A grafikusok és a marketingesek már régóta tisztában vannak azzal, hogy a szín fontos szerepet játszik a marketing kampányokban. A színek hatnak az érzelmeinkre, vagy éppen érzelmeket idéznek elő és mint tudjuk, a vásárlások 80%-át érzelmeink hatására hozzuk meg. A legtöbb információt szemünk segítségével látással szívjuk magunkba. Sok cég rájött, hogy pusztán a színkombinációk helyes megválasztása elég a vásárlói döntés befolyásolásához.


Nézzük most mely színek mit szimbolizálnak:

Piros


A piros az erő és a szenvedély színe. Ez a szín bír a legerősebb érzelmi hatással, a marketingesek előszeretettel használják, ám legyünk vele mégis óvatosak.


Kék


Ha célunk megbízhatóságot, komolyságot sugallni, a tökéletes választás a kék lesz. A legjobb eredményt komplement színek kombinációjával érhetjük el.


Rózsaszín


Ha fiatal hölgyek a célcsoportunk akkor a vidámságot, könnyedséget, nőiességet sugalló rózsaszín hat a célközönségre.


Sárga


A sárga is egy erőteljes szín, de használata szintén rejt némi veszélyt, óvatosan kell használni. Használjuk a sárgát figyelemfelkeltésre és magabiztosság közvetítésére.


Zöld


A zöld egy sokoldalú szín. Meleg és hívogató. Biztonságot sugároz, valamint kapcsolatba hozható a pénzzel is.


Lila


A lila egy királyi szín, mely eleganciát és preztizsértéket ad a márkának.


Arany


Az arany egyértelműen a gazdagságot szimbolizálja különösen lilával és zölddel kombinálva. 


Narancssárga


A narancssárga erőt sugároz. Figyelemfelkeltő, dinamikus, ugyanakkor szórakoztató és „cool”. Az ügyfelek úgy érezhetik, hogy egy élvonalbeli céggel dolgoznak.


Fekete


A feketének is több arca van. Lehet modern, hagyományos, izgalmas vagy pihentető. Kontrasztos színnel együtt drámai hatást kelt. 
 

Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Szavazatok száma: 0 https://www.matebalazs.hu/szinek-hatasa-az-eladasra.html

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék:

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

2018-12-01

Mi alapján válaszd ki a megfelelő influencert szállodádnak? Mit kérj tőle, és mit adj neki munkájáért cserébe? Hogyan hozhatod ki a legtöbbet egy influencerből? 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!