SEO tippek hoteleknek: keresőoptimalizálás szállásadóknak, szállodáknak, hoteleknek

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

SEO tippek hoteleknek: ezeket a technikákat kerüld!

Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A szállodai SEO sokat segíthet az online sikerekben, azonban van néhány potenciális buktatója, amiket jobb messze elkerülni. Íme néhány hasznos tipp ehhez:

SEO tippek hoteleknek

Kerüld a kulcsszóhalmozást

A kulcsszóhalmozás az, amikor túl sűrűn használod azt a kulcsszót tartalmadban, amire rangsorolni szeretnél. Ez gyakran értelmetlen vagy erőltetett mondatokat eredményezhet, mert első sorban arra törekszel, hogy minél többször elhelyezhesd az adott kifejezést a jobb rangsorolás érdekében. A Google és más keresőmotorok természetesen ismerik ezt a trükköt, és nem nézik jó szemmel. Mi több, a felhasználók számára is zavaróvá válhat, ha minden második mondatodban ugyan azzal a kifejezéssel találkoznak.

 

Ne vásárolj linkeket

A linkek fontosak az előkelő rangsoroláshoz, de a Google irányelvei szigorúan tiltják a visszahivatkozások vásárlását. Ha lebuksz egy keresőmotor előtt, akkor akár teljesen el is távolíthatja webhelyedet a keresőtalálati oldalairól. Ne kockáztass – ne vásárolj linkeket.

 

Ne bízz azokban az ügynökségekben, amik azonnali eredményeket ígérnek

Webhelyed jelenlegi állapotától függően a szállodai SEO eredményeire gyakran heteket vagy akár hónapokat is várni kell. A keresőoptimalizáláshoz alapos auditálásra, tervezésre, illetve egy átfogó stratégia szakszerű kivitelezésére van szükség, ami nem egy-két napot vesz igénybe. Ha valaki azt ígéri, hogy egy héten belül az első pozícióba emeli webhelyedet ilyen vagy olyan kulcsszóra, akkor szinte biztos, hogy megpróbál átverni. Csak olyan ügynökségekkel dolgozz együtt, akik több sikeres SEO projektet is fel tudnak mutatni korábbi ügyfeleikkel.

 

Légy türelmes

A SEO, mint fentebb olvashattad, nem csettintésre történik. Az eredmények gyakran lassan válnak láthatóvá, és gyakran több hetet vagy hónapot is várnod kell rájuk. Minél hevesebb versenymezőnnyel kell megküzdened, és minél rosszabb állapotban kapja meg az ügynökség webhelyedet, annál több időre és munkára lesz szükség.

 

Mit tegyél helyette?

Mi az, ami valóban sikerre vezet a hotel marketingben, azon belül is a szállodai SEO-ban? Mutatjuk. 

 

Egy erős webhely

A SEO-ban alapvető fontosságú, hogy csak és kizárólag erős alapra építkezünk. Ennek megfelelően egy erős, SEO központú honlapmotor elengedhetetlen ahhoz, hogy sikereket érj el szállodád marketingjével. Érdemes a honlapkészítést éppen ezért szakértőkre bízni, olyanra, aki a SEO-val is foglalkozni fog! 

 

Minőségi tartalmak

A SEO királya még mindig a tartalommarketing, és tartalom nélkül nem is létezhet SEO. Éppen ezért ha szeretnél sikereket elérni szállodamarketingeddel, a tartalomépítésre nagy hangsúlyt kell fektetned. Értékes, érdekes, célközönséged érdeklő tartalmakkal, a Google irányelveinek megfelelően kidolgozott leírásokkal máris nagy sikereket érhetsz el! 

 

Organikusan szerzett linkek

A külső ajánlások, a beérkező linkek továbbra is nagyon fontos szerepet játszanak a SEO-ban, ezért erre is ügyelned kell a sikerek érdekében. Az értékes tartalmak jó alapot szolgálnak ahhoz, hogy organikusan szerezz visszahivatkozásokat szállodádnak! 

Gyakori kérdések

Mennyi idő, mire eredményt hoz a SEO?

A SEO nem csettintésre történik. Az eredmények gyakran lassan válnak láthatóvá, és gyakran több hetet vagy hónapot is várnod kell rájuk. Minél hevesebb versenymezőnnyel kell megküzdened, és minél rosszabb állapotban kapja meg az ügynökség webhelyedet, annál több időre és munkára lesz szükség.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!