Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős, marketing központú „Rólunk” oldalt weboldaladra?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős „Rólunk” oldalt weboldaladra?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős „Rólunk” oldalt weboldaladra?


2014/08/06
Máté Balázs, online marketing tanácsadó
Képzeld el, hogy találkozol valakivel, és be kell mutatkoznod. Azzal kezdenéd-e, hogy Jó napot, Gábor vagyok, cégemet 1999-ben alapítottam, tulajdonosai magyar magánszemélyek. Budapesten a Jókai utca 3. 3 emelet 41 szám alatt van irodánk. Ugye nem? Akkor a weboldaladon miért így teszed? 
 
Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős, marketing központú  „Rólunk” oldalt weboldaladra?
Szinte minden oldalon található egy „Rólunk” című aloldal, ahol a cég, márka vagy az illető bemutatkozik. Ezek az aloldalak fontosak, hogy bemutassák ki vagy, mi vagy, mit csinálsz, mit értél el eddig, de ennél sokkal többet is jelenthet, akár leendő üzletfeleidet is meggyőzheted velük. Persze, ha nem szúrod el már a legelején, és nem kattint tovább, megy el más oldalra, mert annyira semmilyennek találja a bemutatkozásod…. Nézzük meg tehát, hogyan kell ütős bemutatkozó oldalt készíteni weboldaladra! 
 
 
 Marketing konzultáció és audit>

A siker bizonyított

A bemutatkozó oldal nagyon hatásos vevőcsalogató lehet, hogyha tartalmazza azokat az információkat, amelyekkel célcsoportodat megcélozhatod és hathatsz rájuk. Van egy recept, amely nagyvonalakban útbaigazít, hogyan is tudod csábítóvá alakítani az aloldalad.
Rejts el egy bizonyos üzenetet ezen az oldalon, ami bemutatja céged legmegfogóbb tulajdonságait. Mutasd be, hogy mennyire uralod szakterületed, milyen termékeket és szolgáltatásokat kínálsz és ezeket kinek, kiknek kínálod. 
 
A cég bemutatásával nem csak céged kiemelkedő tulajdonságait mutathatod be, de nagyjából szervezeti felépítését, a munkaköröket, ki és mióta működteti azt, célját és üzenetét is. Mutasd meg, hogy céged egy valós, működő cég, amit valós emberek működtetnek. Mutasd be dolgozóidat akár egy-egy fotóval és rövid leírással, ami további bizalmat fog kiépíteni az olvasóban és ez különböztethet meg egy „lelketlen nagyvállalatot” egy ember- és ügyfélközpontú KKV-tól. Nem kell túlbonyolítani a filozofálgatást, de rengeteg cég mögött áll egy mottó, aminek szellemében bemutathatjuk a cég küldetését – jól megfogalmazva könnyen tudnak majd vele azonosulni a leendő ügyfelek, ami sosem hátrány.
 
>

Marketing szövegek a "Rólunk" oldalon

A cég profiljának bemutatásánál térj ki a szolgáltatásokra, de különösen az olyan pontokat emeld ki, ami nálad egyedülálló vagy a legjobbnak számítasz benne. Lehet, hogy ez lesz az a pont, ahol meggyőzöd az ügyfelet, hiszen az exkluzivitás felkelti a látogató érdeklődését, szimpátiát ébreszt benne, mivel azt a szolgáltatást máshol nem fogja megtalálni, csak nála.
 
A Rólunk oldaladon nyugodtan hozz létre egy hírlevél részleget is. Ajánld fel a lehetőséget látogatóidnak, hogy feliratkozzanak a hírlevélre így további, friss információkat szerezhetnek cégedről. Ehhez persze szükséges, hogy az előzőekben felkeltsd figyelmüket, de ha ott már sikerült, garantált a siker és a feliratkozók szerzése. Ha van személyes vagy céges blogod, azt is érdemes itt feltűntetni, hogy több látogatót szerezz, amin céged egy más oldalát mutathatod be. Ez a blog egy kicsit személyesebb hangvételt is megüthet, ami további bizalomépítő tulajdonság.
 
A legjobb ’Rólunk’ oldal nem egyszerű, monoton, már-már robotszerű bemutatkozó aloldal, hanem kreatív lehetőség az ügyfél meggyőzésére és a cég bemutatása saját szemszögedből. Érdemes valóban személyes hangnemben megírni, nem úgy, mint egy Facebook névjegyet, ahol egyszerű információkat tüntet fel az ember. Minden emberben ott van a kíváncsiság, a felfedezés iránti vágy, amely igényt különleges bemutatkozásoddal ki tudsz elégíteni. Sokan nem is ismerik, hogyan működik egy-egy cég, csak a terméket, szolgáltatást keresik, ezért lehet, hogy sokakat győzöl meg a bemutatkozással.
 
Ha mégis úgy érzed, szükséged lenne egy csapatra, aki többek között ütősre formálja weboldalad szövegeit, keress meg minket most! Kattints ide! 
 
Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 91

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Garancia

A garancia, azaz a jótállás azt jelenti, hogy egy terméket/szolgáltatást eladó fél köteles...

Linkelés

A linkelés saját webhelyed (vagy valamelyik aloldala) linkjének...

eBay

Az eBay az egyik legismertebb internetes cég. Az eBay egy olyan internetes árverező platform,...

Résmarketing

A niche, azaz réspiac egy olyan lehetséges ügyfelek csoportja, akiknek valamilyen...

Visszatérítés

A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.