Retro tv reklámok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A 70-es 80-as évek legjellegzetesebb reklámjai

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A 70-es 80-as évek legjellegzetesebb reklámjai


2015/11/10
Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A marketing - főként az ATL kommunikáció - története igen messze nyúlik vissza. Íme egy kis nosztalgia, néhány régi emlék a TV reklámok közül, amelyekre szerintem nagyon sokan emlékszünk még! Te mindet ismerted? :)

Retro reklámok a 70-es 80-as évekből! Te emlékszel mindegyikre?

 

Miért részesítjük előnyben a BTL kommunikációt? - a jól célozható hirdetések napjainkban

Az ATL kommunikáció, így természetesen a TV reklámok is fokozatosan veszítenek hatékonyságukból. Fő hátrányuk, hogy az egyirányú kommunikáció sokkal kevésbé hívja célközönségét aktivitásra, és nem is célozható olyan jól.

Gondolj csak bele. Az Online világban, a BTL kommunikációs eszközökkel például egy bébi ételt forgalmazó céget közvetlenül a célközönség elé, az újdonsült anyukák elé tudjuk prezentálni, és belőlük azonnal vásárlót generálhatunk. A tartalommarketing elemeivel nem csak közvetlenül tudjuk növelni a látogatottságot, de az informatív tartalommal az elköteleződést is elősegítjük.

A végeredmény pedig egy jól célzott hirdetés, amelyet még mérni is tudunk!

 

Mérhetőség: az online marketing egyik legnagyobb előnye

Marketing konzultáció és audit

És pár mondat alatt el is jutottunk egyik hitvallásunkig: a mérhetőség fontosságáig. Az online világban ma már nincsenek többé irányszámok, tippek. Egy-egy hirdetési felület, vagy egyéb BTL kommunikációs eszköz hatékonyságát pontosan mérni tudjuk - így a jól célzott hirdetéseket még tovább optimalizálhatjuk. Így nincs többé feleslegesen elköltött pénz a hirdetések világában, sőt, a legtöbb esetben pontosan meghatározhatod, hogy mennyit szánsz egy konverzióra - azaz célteljesülésre, vásárlásra! 

 

Jól hangzik, ugye? Természetesen ez bár egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban a jó hirdetésoptimalizálás komoly szaktudást igényel. Ha ezzel nem rendelkezel, hirdetéseid költsége éppen úgy elszállhat, mint a TV hirdetések esetében: a célközönséget nem éred el, és egy-egy hirdetés esetében "üres" kattintásoként fizethetsz akár több száz ezer forintot.

 

Szeretnéd online jelenléted, BTL kommunikációs stratégiád jó kezekben tudni? Kérd személyre szabott ajánlatunkat IDE kattintva!

Marketing stratégia

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 137

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
161 721
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Keresőmotor

Mi az a keresőmotor és milyen keresőmotorok vannak? Az...

Fizetett belefoglalás

Olyan hirdetési program, amely keretei között az oldalak számára garantált, hogy bekerüljenek...

Banner

Mi az a banner? A banner (vagy „reklámcsík”) egy weboldalon elhelyezett...

Ismeretségi hálózat

A közösségi média egy külön fajtája. Az ismertségi hálózat weboldalakon a...

BANT

Mi is az a BANT? A BANT az angol budget, authority, need és timeline (költségvetés,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.