Keresés

Menü

Retro tv reklámok

Marketing Professzorok

Marketing stratégia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A 70-es 80-as évek legjellegzetesebb reklámjai

2015.11.10.

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Retro reklámok a 70-es 80-as évekből! Te emlékszel mindegyikre?

A marketing - főként az ATL kommunikáció - története igen messze nyúlik vissza. Íme egy kis nosztalgia, néhány régi emlék a TV reklámok közül, amelyekre szerintem nagyon sokan emlékszünk még! Te mindet ismerted? :)


 

Miért részesítjük előnyben a BTL kommunikációt? - a jól célozható hirdetések napjainkban

Az ATL kommunikáció, így természetesen a TV reklámok is fokozatosan veszítenek hatékonyságukból. Fő hátrányuk, hogy az egyirányú kommunikáció sokkal kevésbé hívja célközönségét aktivitásra, és nem is célozható olyan jól.

Gondolj csak bele. Az Online világban, a BTL kommunikációs eszközökkel például egy bébi ételt forgalmazó céget közvetlenül a célközönség elé, az újdonsült anyukák elé tudjuk prezentálni, és belőlük azonnal vásárlót generálhatunk. A tartalommarketing elemeivel nem csak közvetlenül tudjuk növelni a látogatottságot, de az informatív tartalommal az elköteleződést is elősegítjük.

A végeredmény pedig egy jól célzott hirdetés, amelyet még mérni is tudunk!

 

Mérhetőség: az online marketing egyik legnagyobb előnye

És pár mondat alatt el is jutottunk egyik hitvallásunkig: a mérhetőség fontosságáig. Az online világban ma már nincsenek többé irányszámok, tippek. Egy-egy hirdetési felület, vagy egyéb BTL kommunikációs eszköz hatékonyságát pontosan mérni tudjuk - így a jól célzott hirdetéseket még tovább optimalizálhatjuk. Így nincs többé feleslegesen elköltött pénz a hirdetések világában, sőt, a legtöbb esetben pontosan meghatározhatod, hogy mennyit szánsz egy konverzióra - azaz célteljesülésre, vásárlásra! 

 

Jól hangzik, ugye? Természetesen ez bár egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban a jó hirdetésoptimalizálás komoly szaktudást igényel. Ha ezzel nem rendelkezel, hirdetéseid költsége éppen úgy elszállhat, mint a TV hirdetések esetében: a célközönséget nem éred el, és egy-egy hirdetés esetében "üres" kattintásoként fizethetsz akár több száz ezer forintot.

 

Szeretnéd online jelenléted, BTL kommunikációs stratégiád jó kezekben tudni? Kérd személyre szabott ajánlatunkat IDE kattintva!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Marketing stratégia
Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi cégeknél szerzett évtizedes tapasztalatunk alapján összeszedtük, mit tehetsz 2018-ban, ha célcsoportod az orvosok.

Értékesítés orvosoknak – Miért olyan nagy kihívás?

2018-06-20

Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi...

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a legfontosabb feladatunk. Sokszor nehéz dolgunk van. De segítenek a jó bevált ötletek, a nagyoktól. Mutatjuk ezeket!

A világ legsikeresebb reklámszlogenjeinek titkai

2018-05-01

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!