Keresés

Menü

Retro tv reklámok

Marketing Professzorok

A 70-es 80-as évek legjellegzetesebb reklámjai

2015.11.10.

Retro reklámok a 70-es 80-as évekből! Te emlékszel mindegyikre?

A marketing - főként az ATL kommunikáció - története igen messze nyúlik vissza. Íme egy kis nosztalgia, néhány régi emlék a TV reklámok közül, amelyekre szerintem nagyon sokan emlékszünk még! Te mindet ismerted? :)


 

Miért részesítjük előnyben a BTL kommunikációt? - a jól célozható hirdetések napjainkban

Az ATL kommunikáció, így természetesen a TV reklámok is fokozatosan veszítenek hatékonyságukból. Fő hátrányuk, hogy az egyirányú kommunikáció sokkal kevésbé hívja célközönségét aktivitásra, és nem is célozható olyan jól.

Gondolj csak bele. Az Online világban, a BTL kommunikációs eszközökkel például egy bébi ételt forgalmazó céget közvetlenül a célközönség elé, az újdonsült anyukák elé tudjuk prezentálni, és belőlük azonnal vásárlót generálhatunk. A tartalommarketing elemeivel nem csak közvetlenül tudjuk növelni a látogatottságot, de az informatív tartalommal az elköteleződést is elősegítjük.

A végeredmény pedig egy jól célzott hirdetés, amelyet még mérni is tudunk!

 

Mérhetőség: az online marketing egyik legnagyobb előnye

És pár mondat alatt el is jutottunk egyik hitvallásunkig: a mérhetőség fontosságáig. Az online világban ma már nincsenek többé irányszámok, tippek. Egy-egy hirdetési felület, vagy egyéb BTL kommunikációs eszköz hatékonyságát pontosan mérni tudjuk - így a jól célzott hirdetéseket még tovább optimalizálhatjuk. Így nincs többé feleslegesen elköltött pénz a hirdetések világában, sőt, a legtöbb esetben pontosan meghatározhatod, hogy mennyit szánsz egy konverzióra - azaz célteljesülésre, vásárlásra! 

 

Jól hangzik, ugye? Természetesen ez bár egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban a jó hirdetésoptimalizálás komoly szaktudást igényel. Ha ezzel nem rendelkezel, hirdetéseid költsége éppen úgy elszállhat, mint a TV hirdetések esetében: a célközönséget nem éred el, és egy-egy hirdetés esetében "üres" kattintásoként fizethetsz akár több száz ezer forintot.

 

Szeretnéd online jelenléted, BTL kommunikációs stratégiád jó kezekben tudni? Kérd személyre szabott ajánlatunkat IDE kattintva!

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a legfontosabb feladatunk. Sokszor nehéz dolgunk van. De segítenek a jó bevált ötletek, a nagyoktól. Mutatjuk ezeket!

A világ legsikeresebb reklámszlogenjeinek titkai

2018-05-01

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a...

Tényleg bármit el lehet adni a szexszel? A szex és az online marketing kapcsolata

Tényleg bármit el lehet adni a szexszel?

2018-04-27

Szex és az online marketing? Hogyan használd ki online kommunikációd során az emberi ösztönöket, melyek még mai modern, kulturált világunkban is fontos...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!