Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Oldal újracélzás, azaz a Site Retargeting jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Oldal újracélzás


A leggyakoribb újracélzási módszer, amely a felhasználók számára a hirdetéseidet weboldalad
korábbi meglátogatása alapján jeleníti meg. Ezek a süti-alapú hirdetések bármely olyan szerző
oldalán megjelenhetnek, ahol a hirdetőhálózat képviselteti magát. Több célzási opció is a
rendelkezésedre áll, például választhatod akár azt is, hogy csak egy bizonyos aloldal (például egy
adott landing oldal) meglátogatását követően jelenjenek meg a reklámok a felhasználónak, és csak
akkor, ha egy bizonyos cselekvés (például konverzió) még nem történt meg.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!