Lead
Az internetes marketingben a lead olyan személy, aki érdeklődését fejezte ki egy bizonyos termék vagy szolgáltatás iránt például egy űrlap kitöltésével, egy opt-in elvégzésével vagy egy hírlevél-feliratkozással. Ehhez arra van szükség, hogy a személy hajlandó legyen bizonyos személyes adatokat megadni magáról, úgymint nevét, email címét, telefonszámát, vagy egyebeket. A lead tehát egy lehetséges vásárló, aki nagy értéket képvisel az értékesítő fél számára.
A leadek megszerzése az internetes marketinggel foglalkozók egyik legfontosabb feladata. További információkért lásd: Lead generálás
Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!
2017-08-21
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!
Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!
2017-05-19
Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene!
Hírlevél feliratkozás
Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!