Keresés

Menü

Ismerd meg a lead kifejezés pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Lead


Az internetes marketingben a lead olyan személy, aki érdeklődését fejezte ki egy bizonyos termék vagy szolgáltatás iránt például egy űrlap kitöltésével, egy opt-in elvégzésével vagy egy hírlevél-feliratkozással. Ehhez arra van szükség, hogy a személy hajlandó legyen bizonyos személyes adatokat megadni magáról, úgymint nevét, email címét, telefonszámát, vagy egyebeket. A lead tehát egy lehetséges vásárló, aki nagy értéket képvisel az értékesítő fél számára.

 

A leadek megszerzése az internetes marketinggel foglalkozók egyik legfontosabb feladata. További információkért lásd: Lead generálás
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!