Keresés

Menü

Ismerd meg a lead kifejezés pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Lead


Az internetes marketingben a lead olyan személy, aki érdeklődését fejezte ki egy bizonyos termék vagy szolgáltatás iránt például egy űrlap kitöltésével, egy opt-in elvégzésével vagy egy hírlevél-feliratkozással. Ehhez arra van szükség, hogy a személy hajlandó legyen bizonyos személyes adatokat megadni magáról, úgymint nevét, email címét, telefonszámát, vagy egyebeket. A lead tehát egy lehetséges vásárló, aki nagy értéket képvisel az értékesítő fél számára.

 

A leadek megszerzése az internetes marketinggel foglalkozók egyik legfontosabb feladata. További információkért lásd: Lead generálás
 

címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!