Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a lead kifejezés pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Lead


Az internetes marketingben a lead olyan személy, aki érdeklődését fejezte ki egy bizonyos termék vagy szolgáltatás iránt például egy űrlap kitöltésével, egy opt-in elvégzésével vagy egy hírlevél-feliratkozással. Ehhez arra van szükség, hogy a személy hajlandó legyen bizonyos személyes adatokat megadni magáról, úgymint nevét, email címét, telefonszámát, vagy egyebeket. A lead tehát egy lehetséges vásárló, aki nagy értéket képvisel az értékesítő fél számára.

 

A leadek megszerzése az internetes marketinggel foglalkozók egyik legfontosabb feladata. További információkért lásd: Lead generálás
 

címkék:

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!