Keresés

Menü

Ismerd meg a lead kifejezés pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Lead


Az internetes marketingben a lead olyan személy, aki érdeklődését fejezte ki egy bizonyos termék vagy szolgáltatás iránt például egy űrlap kitöltésével, egy opt-in elvégzésével vagy egy hírlevél-feliratkozással. Ehhez arra van szükség, hogy a személy hajlandó legyen bizonyos személyes adatokat megadni magáról, úgymint nevét, email címét, telefonszámát, vagy egyebeket. A lead tehát egy lehetséges vásárló, aki nagy értéket képvisel az értékesítő fél számára.

 

A leadek megszerzése az internetes marketinggel foglalkozók egyik legfontosabb feladata. További információkért lásd: Lead generálás
 

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!