notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!


2014/07/02
Máté Balázs, marketing tanácsadó
Mi kell ahhoz, hogy a weboldaladon a látogatóból vevő legyen? Meggyőzés. Az online marketingben ennek a legalapvetőbb eszköze a jó landing page. Mind a keresőoptimalizálásban mind a fizetett kampányokban elengedhetetlen! Segítünk, hogyan készíts vevő mágnes landing oldalakat! 
Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

 

 

Pihengetünk?

 

 

A jó Landing Page…

 
  • rövid és tömör. Csak a legfontosabb információkat tartalmazza, amelyek nem zúdulnak rá a látogatóra, nem üldözik el. Csak azokat a nélkülözhetetlen információkat tüntesd fel, ami a látogatót tájékoztatja és oldalad további böngészésére késztesse.
  • minőségi tartalmat nyújt, ami felépíti a látogató bizalmát. A pontosság és tömörség lényeges, azonban az se jó, ha túl kevés az információ. A releváns és minőségi tartalom mindennél fontosabb, amely további érdeklődésre ad okot.
  • mindig ugyanoda vezet. Figyelj rá, hogy a landing page milyen linkeket tartalmaz. A célod biztosan terméked vagy szolgáltatásod eladása, így az ajánlatkérésre vagy magukra a termékekre mutató linket kell elhelyezned a landing pagen, hogy ne tudjanak elkóborolni a látogatók. 
  • könnyen eljuttatja a látogatót A pontból B pontba. Mivel célod van a landing page-dzsel, azt a lehető legrövidebb úton kell elérned, vagyis nem szabad látogatóidat több aloldalon át vezetve a célhoz juttatni. Ha landing page pizzát ígér, a következő linken már a vásárlás lehetősége álljon.
  • meggyőző designja van. Nem csak az információ számít, hanem annak megjelenése is. Ha első ránézésre megfogja látogatódat az oldal tartalma, nyert ügyed van, innen bár biztosan tovább kattint. Ide tartozik a könnyű kezelhetőség és átláthatóság, nem csak a sok információ között nehéz elveszni, hanem a zavaros designban is.
  • felszólít. A felszólítás alatt természetesen a pontos call-to-action felhívásokra gondolunk, ha már a landing page-re érkezett valaki, célja van vele, azért kattintott, mert keres valamit, és a te feladatot, hogy minél könnyebben célba vezesd. Írd ki világosan, mi a teendő, hol teheti meg a látogató: „Kattints ide és töltsd le legújabb e-bookunkat” vagy „A vásárláshoz kattints ide”. 
  • főcíme figyelemfelkeltő. A jó landing page főcíme alapján a látogató tudja, hogy jó helyen van, amit az alcím meg is erősít: „Ingyenes online marketing tippek e-book” (főcím), amelyet követ a „Szerezz több rajongót és növeld elérésed” alcím követhet.
  • szövege személyhez szóló. Érdemes olyan szövegeket fogalmazni a landing page-re, ami a látogatóhoz szól személyesen, és olyan szavakat tartalmaz, amelyek hatnak rá olvasás közben. Ilyen például a „képzeld el” kifejezés, ami segíti az olvasót valójában is elképzelni a leírtakat, hogy miért is lesz jó neki, ha él ajánlatoddal. A „Te”, „Téged” és hasonló szavak is hatásosak, mivel a nagybetűnek különösen nagy ereje van, érzékelteti a látogatóval, hogy tiszteled és érdeklődése fontos számodra.
  • a látogató célját tartsd szemed előtt. Ne magadról beszélj, céljaidról, küldetésedről, erre megvan a megfelelő aloldal. Mondd el, hogy a termék vagy szolgáltatás megvásárlásával miért jár jobban, miért lesz jobb az élete.
  • visszautasíthatatlan ajánlatot nyújt. Ha mindenképp meg akarod fogni a látogatót, nyújts neki a vásárlásért valamilyen kedvezményt, ajándékot vagy ajánlatot, amit nem fog tudni visszautasítani. Ha már a landing page-edre jutott és nem lenne biztos, hogy vásárolni akar, ez majd biztosan meggyőzi.
  • első ránézésre is megfog. Feltétlen, hogy már gyors pillantásra is érezhető legyen az ajánlatod fontossága. Állítólag 8 másodperc áll rendelkezésre, hogy megfogd a látogatód, ezután már elkezd olvasni, ezért ki kell emelned a már említett főcímben is az ajánlatod, de egy-egy jól elhelyezett képpel is hasonló célt érhetsz el.
  • képei mindig a lehető legjobbak. Persze kinek mi a jó, de fő a minőség, hiszen egy pixeles, rosszul méretezett, elcsúszott vagy sötét kép nem csak rosszul mutat, de téged is jelképezhet. Egy rosszul megválasztott kép egyszerűen elijesztheti a látogatót.
 
A landing page alkalmazható AdWords vagy Facebook kampányokhoz de akár offline hirdetésekben is. Fontos a beszédes és tiszta URL ami a legjobb, ha HTML-re végződik, hiszen ezt szereti a legjobban a Google.
 
Egy példa a rossz URL-re: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-allroad-a6-allroad-3-0-tdi-tiptr-ass-paket-ahk-dach-con-auerbach-rebesgr%C3%BCn/190124711.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=16&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=70000 
 
És egy példa a jóra: http://www.wannabee.hu/molett-ruha-webaruhaz-.html 
 
A landing page esetében se felejtsük el, hogy minden oldalt keresőoptimalizálni érdemes. A landing page legyen keresőoptimalizálva is arra, amiről szól! 
 
Ha szeretnél hatékony, jól működő landing oldalakat, vagy szeretnéd az egész marketing munkát szakértő kezekbe kiszervezni, keress minket! Kérd ajánlatunkat most, ide kattintva! 
 
Honlapkészítés

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
479 583
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Feketelista

Az internetszolgáltatók különleges listái, amelyekben olyan domain nevek, illetve email címek...

Természetes listázás

Másnéven „organikus találatok” – ezek a keresőmotorokban...

Telekonferencia

A telekonferencia olyan konferencia, amely telefonon keresztül történik több,...

Partnerprogram

Amikor egy kereskedő termékei eladásainak számát egy ezen...

Run of Site

A Run of Site szerződések azt jelentik, hogy egy reklámcsík (banner) vagy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.