Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!


2014/07/02
Máté Balázs, marketing tanácsadó
Mi kell ahhoz, hogy a weboldaladon a látogatóból vevő legyen? Meggyőzés. Az online marketingben ennek a legalapvetőbb eszköze a jó landing page. Mind a keresőoptimalizálásban mind a fizetett kampányokban elengedhetetlen! Segítünk, hogyan készíts vevő mágnes landing oldalakat! 
Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

 

 

Marketing konzultáció és audit

 

 

A jó Landing Page…

 
  • rövid és tömör. Csak a legfontosabb információkat tartalmazza, amelyek nem zúdulnak rá a látogatóra, nem üldözik el. Csak azokat a nélkülözhetetlen információkat tüntesd fel, ami a látogatót tájékoztatja és oldalad további böngészésére késztesse.
  • minőségi tartalmat nyújt, ami felépíti a látogató bizalmát. A pontosság és tömörség lényeges, azonban az se jó, ha túl kevés az információ. A releváns és minőségi tartalom mindennél fontosabb, amely további érdeklődésre ad okot.
  • mindig ugyanoda vezet. Figyelj rá, hogy a landing page milyen linkeket tartalmaz. A célod biztosan terméked vagy szolgáltatásod eladása, így az ajánlatkérésre vagy magukra a termékekre mutató linket kell elhelyezned a landing pagen, hogy ne tudjanak elkóborolni a látogatók. 
  • könnyen eljuttatja a látogatót A pontból B pontba. Mivel célod van a landing page-dzsel, azt a lehető legrövidebb úton kell elérned, vagyis nem szabad látogatóidat több aloldalon át vezetve a célhoz juttatni. Ha landing page pizzát ígér, a következő linken már a vásárlás lehetősége álljon.
  • meggyőző designja van. Nem csak az információ számít, hanem annak megjelenése is. Ha első ránézésre megfogja látogatódat az oldal tartalma, nyert ügyed van, innen bár biztosan tovább kattint. Ide tartozik a könnyű kezelhetőség és átláthatóság, nem csak a sok információ között nehéz elveszni, hanem a zavaros designban is.
  • felszólít. A felszólítás alatt természetesen a pontos call-to-action felhívásokra gondolunk, ha már a landing page-re érkezett valaki, célja van vele, azért kattintott, mert keres valamit, és a te feladatot, hogy minél könnyebben célba vezesd. Írd ki világosan, mi a teendő, hol teheti meg a látogató: „Kattints ide és töltsd le legújabb e-bookunkat” vagy „A vásárláshoz kattints ide”. 
  • főcíme figyelemfelkeltő. A jó landing page főcíme alapján a látogató tudja, hogy jó helyen van, amit az alcím meg is erősít: „Ingyenes online marketing tippek e-book” (főcím), amelyet követ a „Szerezz több rajongót és növeld elérésed” alcím követhet.
  • szövege személyhez szóló. Érdemes olyan szövegeket fogalmazni a landing page-re, ami a látogatóhoz szól személyesen, és olyan szavakat tartalmaz, amelyek hatnak rá olvasás közben. Ilyen például a „képzeld el” kifejezés, ami segíti az olvasót valójában is elképzelni a leírtakat, hogy miért is lesz jó neki, ha él ajánlatoddal. A „Te”, „Téged” és hasonló szavak is hatásosak, mivel a nagybetűnek különösen nagy ereje van, érzékelteti a látogatóval, hogy tiszteled és érdeklődése fontos számodra.
  • a látogató célját tartsd szemed előtt. Ne magadról beszélj, céljaidról, küldetésedről, erre megvan a megfelelő aloldal. Mondd el, hogy a termék vagy szolgáltatás megvásárlásával miért jár jobban, miért lesz jobb az élete.
  • visszautasíthatatlan ajánlatot nyújt. Ha mindenképp meg akarod fogni a látogatót, nyújts neki a vásárlásért valamilyen kedvezményt, ajándékot vagy ajánlatot, amit nem fog tudni visszautasítani. Ha már a landing page-edre jutott és nem lenne biztos, hogy vásárolni akar, ez majd biztosan meggyőzi.
  • első ránézésre is megfog. Feltétlen, hogy már gyors pillantásra is érezhető legyen az ajánlatod fontossága. Állítólag 8 másodperc áll rendelkezésre, hogy megfogd a látogatód, ezután már elkezd olvasni, ezért ki kell emelned a már említett főcímben is az ajánlatod, de egy-egy jól elhelyezett képpel is hasonló célt érhetsz el.
  • képei mindig a lehető legjobbak. Persze kinek mi a jó, de fő a minőség, hiszen egy pixeles, rosszul méretezett, elcsúszott vagy sötét kép nem csak rosszul mutat, de téged is jelképezhet. Egy rosszul megválasztott kép egyszerűen elijesztheti a látogatót.
 
A landing page alkalmazható AdWords vagy Facebook kampányokhoz de akár offline hirdetésekben is. Fontos a beszédes és tiszta URL ami a legjobb, ha HTML-re végződik, hiszen ezt szereti a legjobban a Google.
 
Egy példa a rossz URL-re: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-allroad-a6-allroad-3-0-tdi-tiptr-ass-paket-ahk-dach-con-auerbach-rebesgr%C3%BCn/190124711.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=16&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=70000 
 
És egy példa a jóra: http://www.wannabee.hu/molett-ruha-webaruhaz-.html 
 
A landing page esetében se felejtsük el, hogy minden oldalt keresőoptimalizálni érdemes. A landing page legyen keresőoptimalizálva is arra, amiről szól! 
 
Ha szeretnél hatékony, jól működő landing oldalakat, vagy szeretnéd az egész marketing munkát szakértő kezekbe kiszervezni, keress minket! Kérd ajánlatunkat most, ide kattintva! 
 
Honlapkészítés

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 89

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
161 721
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Átirányítás

Mi az az átirányítás? Az átirányítás...

Long Tail kulcsszó

Ahelyett, hogy egyszerű, gyakori kifejezéseket céloznál meg,...

CRM

Mi az a CRM? A CRM az angol „Customer Relationship Management” vagyis...

Visszafordulási arány (Bounce Rate)

Mi az a Visszafordulási arány (Bounce Rate)? Azon látogatók aránya százalékban kifejezve,...

Directory

Egy olyan keresőszolgáltatás, ahol különböző jellegű weboldalak (például bizonyos...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.