Keresés

Menü

Az intelligens árképzés jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Intelligens árképzés


Ez a kifejezés a Google politikáinak 2006-os módosításához kapcsolódik, ami az AdWords hirdetőket és AdSense közvetítőket érintette.

 

Az intelligens árképzés bevezetése előtt egy kulcsszó CPC-je változatlan maradt, függetlenül attól, hogy a hirdetés a Google találati oldalán, vagy a megjelenítési hálózat egyik külső webhelyén jelent meg.

 

Az intelligens árképzéssel a Google engedményt adott a hirdetőknek, ugyanis egyre inkább egyértelművé vált, hogy a találati oldalakról származó forgalom jobb minőségűnek számít a hirdetők számára, vagyis jobb konverziós arányok érhetők el vele. A változtatás lényege az volt, hogy a hirdetők lehetőséget kaptak különböző licitet megadni egy AdWords kampányon belül a találati oldalakon és a külső webhelyeken megjelenő hirdetésekre.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!