Újdonság az Instagramon! Hamarosan elérhető a vásárlási funkció

Keresés

Menü

Új vásárlási funkcióval bővül az Instagram. Hamarosan a cégek újabb marketing eszközt kapnak kezükbe.

Marketing Professzorok

Közösségi média marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Újdonság az Instagramon! Hamarosan elérhető a vásárlási funkció

2016.11.30.

Szerző: Máté Beatrix

Vásárlás az instagramon

Az Instagram elkezdett egy olyan funkciót tesztelni, ami lehetővé teszi a jövőben felhasználóknak a vásárlást az alkalmazáson belül. Kreatív marketingeseknek lehetőségük lesz a képeken a márkák termékeit megjelölni, felcímkézni, beárazni, értékesíteni.
 


Több tucat különböző tematikájú oldalt vezetünk a közösségi platformokon, így mi is nap, mint nap találkozunk azzal, amikor a felhasználóknak annyira megtetszenek a képeken látható termékek, hogy meg is szeretnék azokat egyből vásárolni. Ilyenkor hozzánk fordulnak, hogy hol érhető el az adott ruha, könyv, lakberendezési eszköz stb. Amennyiben nem ügyfeleink termékeit promotáljuk Facebook oldalainkon így nem mindig tudunk segítségükre lenni.

 

Instagram marketing – újabb mérföldkő


Az Instagram elsőként felismerte ezt a problémát és úgy tűnik megoldást talált rá. Egy úgynevezett SHOPPABLE címke hozzáadásával a jövőben jelezni lehet a felhasználóknak, hogy a képen látható termékek megvásárolhatóak az alkalmazáson belül, vagy elérhetővé teszik a webáruház címét.

Az új funkció segítségével egy képen legfeljebb 5 terméket tudunk mjd címkézni. Amikor a felhasználó rákattint az őt érdeklő termékre, az egy olyan oldalra vezeti majd el, ahol több információt kaphat, valamint egy link segítségével eljuthat az adott termék/márka webáruházába.

 

Az új Instagram funkcióról íme egy bevezető videó (Warby Parker)

 

A béta változatot egyelőre 20 márka és néhány e-kereskedelmi oldal teszteli. (Néhányan közülük : Abercombie & Fitch, Hollister, JackThreads, J.Crew, Kate Spade, Levi Brand, Lulus, Macy, Michael Kors Shopbop.) A tesztelés és a tökéletesítési szakasz egyelőre csak Amerikában zajlik, de várhatóan további országokban is bevezetésre kerülhet a végleges funkció.

Így ösztönöz vásárlásra az Instagram

Tudva azt, hogy az Instagram felhasználók nyitottak az újdonságokra így azoknak a felhasználóknak akik hajlandóak több időt tölteni azzal, hogy jobban megismerjék az általuk érdekesnek tartott termékeket ez az új funkció egy értékes lépést adhat a vásárlási döntés meghozásában.

Az Instagram rengeteg új lehetőséget tartogat még számunkra, reméljük hamarosan nálunk is elérhetőek lesznek ezek a funkciók.

 

Máté Beatrix
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SMM
Marketing a Pinteresten: Egy üzleti profil létrehozása és felvirágoztatása

Marketing a Pinteresten: Egy üzleti profil létrehozása és felvirágoztatása

2018-08-07

A Facebook haldokolásával egyre inkább előtérbe kerül a többi közösségi média is. A Pinterest az USA-ban már nagyon jól teljesítő online...

Mit mutatnak a számok – A közösségi média szerepe az utazási irodák munkájában

Mit mutatnak a számok – A közösségi média szerepe az utazási irodák munkájában

2018-07-31

Ha utazási iroda marketing kommunikációjáért vagy felelős, te is tudod, az online marketing a legfontosabb ebben a szegmensben. A Vista, Tensi és rengeteg más utazási...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!