notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Facebook felhasználói segédlet kezdőknek - Hogyan állíthatod be, hogy ismerőseid mit láthatnak Facebook profilodon ? Megmutatjuk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Facebook felhasználói segédlet kezdőknek - Hogyan állíthatod be, hogy ismerőseid mit láthatnak Facebook profilodon ? Megmutatjuk!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Facebook felhasználói segédlet kezdőknek - Hogyan állíthatod be, hogy ismerőseid mit láthatnak Facebook profilodon ? Megmutatjuk!


2013/10/12
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
Mindenkinek vannak olyan fotói, amit jó, ha csak az igen közeli barátok látnak. A Facebook szerencsére biztosít számunkra pár adatvédelmi beállítást, mely segítségével beállíthatjuk, hogy ki milyen bejegyzéseinket láthatja. Ezek jól jönnek néha, ha nem szeretnénk, hogy mindenki lássa, merre voltunk nyaralni, éppen kapcsolatban vagyunk-e, vagy éppen honnan csekkolunk be. Akadnak olyan tartalmak is, amelyek esetleg nem jó, ha fiatalabbak elé kerülnek, esetleg a munkatársak vagy családtagok előtt kellemetlen helyzetbe hozhatnak. Amikor bejegyzést teszel közzé, minden alkalommal megszabhatod, hogy azt kik lássák. Ezen kívül az adatvédelmi beállításoknál is megadhatsz bizonyos alapvető beállításokat. Most részletesen megmutatjuk, hogyan állíthatod be ezeket a Facebook fiókodban!
 
Facebook felhasználói segédlet kezdőknek - Hogyan állíthatod be, hogy ismerőseid mit láthatnak Facebook profilodon ? Megmutatjuk!
Sorozatunk első részét olvassátok. Hamarosan jelentkezünk  további tanácsokkal is. Ha nem szeretnél lemaradni ezekről, lájkold Facebook oldalunkat ide kattintva! 
 

Idővonal és megjelölések beállítása a Facebookon

Első lépés
Facebook fiókodon belül kattints a jobb felső sarokban található kis fogaskerékre, és a legördülő menüből válaszd ki az ’Adatvédelmi beállítások’ menüpontot.
 
Második lépés
Állítsd be, hogy mely csoportok láthatják adatlapodat, és az azon közzétett képeket. Beállíthatod, hogy csak te láthasd, esetleg Facebook ismerőseid, vagy mindenki számára nyilvános legyen. Esetleg megadhatsz csoportokat (közeli barátok, munkatársak), vagy létrehozhatsz egy hasonló listát, ha még nem készítettél eddig.
 
Harmadik lépés
Az egyéni beállítást választva megadhatod azokat a személyeket, akik láthatják jövőbeni bejegyzéseidet, mint ismerősök, ismerősök ismerősei, esetleg egyéni listát is kreálhatsz. Lentebb megadhatod azt is, hogy kik ne lássák a bejegyzéseket, csak írd be azon személyek nevét, akik előtt nem szeretnéd megjeleníteni postdjaidat. Ha kész vagy, mentsd el beállításaidat.
 
Negyedik lépés
Állítsd be, hogy idővonaladon kik láthassák azokat a képeket vagy bejegyzéseket, amikben meg vagy jelölve. Az idővonal és megjelölés részen kattints a szerkesztés gombra. 
 
Ötödik lépés
Kattints a ’Ki láthatja, hogy mások mit írnak az idővonaladra?’ menüpont szerkesztés részére, és válaszd ki, hogy kikkel osztod meg ezeket a bejegyzéseket.
 
Hatodik lépés
Kattints az ’Amikor megjelölnek egy bejegyzésben, kiket szeretnél még annak közönségéhez adni, ha még nem tartoznak bele?’ menüpontra, majd add meg a megfelelő beállításokat.
 
Hetedik lépés
Készen is vagy, ha minden változást elmentettél, jöhet a következő rész!
 

 

1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai, több, mint 200 kis és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most! 

 

 

Profilbeállítások Facebook fiókodban

Pihengetünk?
 
Első lépés
Kattints idővonalad ’Névjegy’ menüpontjára.
 
Második lépés
Kattints a szerkesztés gombra azon a részen, amit szerkeszteni szeretnél.
 
Harmadik lépés
Kattints a beállítani kívánt adat melletti legördülő nyílra, ahol beállíthatod, hogy azt az adatot ki láthassa: legyen nyilvános, csak ismerőseid láthassák, csak te, vagy adj meg egyéni beállításokat.
 
Negyedik lépés
Kattints a szerkesztés befejezése gombra, hogy elmentsd az eszközölt beállításokat.
 

Bejegyzések beállításai Facebook fiókodban

Első lépés
Bejegyzés közzétételekor kattints a közönség kiválasztása gombra, a ’Küldés’ gomb mellett.
 
Második lépés
Válaszd ki a nyilvános, barátok, csak én, vagy az egyéni beállítások egyikét.
 
Harmadik lépés
Ha ezzel végeztél, nincs más dolgod, mint a küldés gombbal közzétenni bejegyzésedet.
 
 

A végére adunk még egy tippet Facebook fiókoddal kapsolatban!

Hírfolyamod bal oldalán hozz létre csoportokat, hogy a jövőben könnyebb legyen kiválasztani, hogy kivel mit szeretnél megosztani. Kattints az Ismerősök menüpontra, majd itt a lista létrehozása gombra. Itt készíthetsz listát közeli barátaidnak, családodnak, munkatársaidnak, ügyfeleidnek, majd a későbbiekben őket adhatod meg bejegyzéseid közönségeként.
 
 

Ezt a cikkünket is érdemes elolvasnod Facebook témakörben: 

 
 
 
 
Facebook

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 80

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.08.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
330 796
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Képtérkép

Képeken elhelyezett kattintható területek, amik láthatóbbá...

Értékesítési folyamat

Mi az az értékesítési folyamat? Az...

Internet

 Az online/internet marketing  története kialakulásától napjainkig   Az online marketing...

Feketelista

Az internetszolgáltatók különleges listái, amelyekben olyan domain nevek, illetve email címek...

PageRank

Mi az a PageRank, hogyan működik, mi a definíciója, mire jó és mi...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.