Keresés

Menü

A downline jelentése, jellemzése és magyarázata a Máté Balázs online marketing szaktanácsadó által összeállított szakszótárban.

Marketing Professzorok

Downline


A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete szükséges. Ehhez javasolt a megfelelő magyarázat elolvasása a lexikonban.

 

Példa a downline-ra

 

Amikor „A partner” felkéri „B személyt”, a cég független partnerének, azzal „B” szponzorává válik. „A” nem csak saját közvetlen értékesítéseiért kap közvetítői díjat, hanem „B” értékesítéseiért, illetve minden más általa szponzorált személy értékesítéseiért is. Ez további lenti szintekre is kiterjed (innen a többszintű marketing elnevezés) – tehát „A” azokért az értékesítésekért is közvetítői díjat kap, amelyeket a „B” által felbérelt partnerek (ők a „C” partnerek) közvetítettek.

 

A downline példa magyarázata

 

A fenti példa alapján az „A parnterhez” tartozó downline tartalmazza „B”-t, „C”-t és minden lejjebb található szinten elhelyezkedő partnert is. Ezen partnerek mind ugyan annak a cégnek dolgoznak független vállalkozóiként, de „A” jogosult az összes „alárendelt” személy közvetítői díjának egy bizonyos részére.

 

A különböző szintek (A, B, C, stb.) részesedési százalékai mind attól az adott cégtől függenek, amelyet szponzorálnak.

 

Sok ember számára a downline-nal szerezhető közvetítői díjak teszik olyan vonzóvá a többszintű marketinget. A hálózati marketinggel foglalkozók kifejezetten hatékonyak egy mély downline kiépítésében, és érdekük továbbá, hogy a downline összes tagja rendelkezzen a megfelelő jártassággal és motivációval a siker eléréséhez. Még a leghosszabb downline sem ér semmit, ha a tagjai nem képesek a termékek értékesítésére vagy új, szponzorálható partnerek beszerzésére.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!