Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A downline jelentése, jellemzése és magyarázata a Máté Balázs online marketing szaktanácsadó által összeállított szakszótárban.

Marketing Professzorok

Downline


A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete szükséges. Ehhez javasolt a megfelelő magyarázat elolvasása a lexikonban.

 

Példa a downline-ra

 

Amikor „A partner” felkéri „B személyt”, a cég független partnerének, azzal „B” szponzorává válik. „A” nem csak saját közvetlen értékesítéseiért kap közvetítői díjat, hanem „B” értékesítéseiért, illetve minden más általa szponzorált személy értékesítéseiért is. Ez további lenti szintekre is kiterjed (innen a többszintű marketing elnevezés) – tehát „A” azokért az értékesítésekért is közvetítői díjat kap, amelyeket a „B” által felbérelt partnerek (ők a „C” partnerek) közvetítettek.

 

A downline példa magyarázata

 

A fenti példa alapján az „A parnterhez” tartozó downline tartalmazza „B”-t, „C”-t és minden lejjebb található szinten elhelyezkedő partnert is. Ezen partnerek mind ugyan annak a cégnek dolgoznak független vállalkozóiként, de „A” jogosult az összes „alárendelt” személy közvetítői díjának egy bizonyos részére.

 

A különböző szintek (A, B, C, stb.) részesedési százalékai mind attól az adott cégtől függenek, amelyet szponzorálnak.

 

Sok ember számára a downline-nal szerezhető közvetítői díjak teszik olyan vonzóvá a többszintű marketinget. A hálózati marketinggel foglalkozók kifejezetten hatékonyak egy mély downline kiépítésében, és érdekük továbbá, hogy a downline összes tagja rendelkezzen a megfelelő jártassággal és motivációval a siker eléréséhez. Még a leghosszabb downline sem ér semmit, ha a tagjai nem képesek a termékek értékesítésére vagy új, szponzorálható partnerek beszerzésére.
 

címkék:

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!