Keresés

Menü

Mit takar pontosan az értékesítési levés és értékesítési oldal kifejezés? Mit jelent, és mit tartalmaz maga a fogalom, és mit kell róla tudnod? Olvasd el magyarázatát és leírását a szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Értékesítési levél és értékesítési oldal


Az értékesítési levél általában az online értékesítési folyamat legfontosabb része. Az internetes marketing világában nem egy olyan papírra írott üzenetről van szó, amit postai úton küldesz ki a vásárlóknak, hanem egy olyan egy oldalas webhelyről, aminek célja a látogató meggyőzése, hogy egy adott terméket azonnal megvásároljon.

 

Egy jó értékesítési levélre a következők jellemzőek:

 

  • Egy érdekfeszítő és figyelemfelkeltő főcím, ami arra ösztönzi a látogatót, hogy tovább olvasson.
     
  • A szöveges tartalomnak meggyőzően kell kommunikálnia azokat az előnyöket, amikhez az ügyfél a termék vagy szolgáltatás megvásárlásával hozzájut. Ezen kívül fel kell sorolni az a termék vagy szolgáltatás legfontosabb tulajdonságait.
     
  • Elégedett vásárlók ajánlólevelei a termékről vagy szolgáltatásról.
     
  • További bónuszok felsorolása, amelyekhez az ügyfél ingyenesen hozzájuthat a termék megvásárlásával vagy a szolgáltatás igénybevételével. Ezt akár időhöz is lehet kötni, például „Vásárold meg 72 órán belül, és az alábbi extrákat kapod mellé” vagy „Az első 100 vásárló …-t kap” stb.
     
  • Egy visszatérítési garancia egy bizonyos időszakra vonatkozóan a vásárlást követően. Amennyiben a vásárló nem elégedett tökéletesen a termékkel, úgy visszatérítést igényelhet.
     
  • Egy meggyőző és egyértelmű CTA / megrendelő gomb.

 

Habár a modern online értékesítési levelek több multimédiás elemet is tartalmazhatnak (például hang, kép, videó, stb.) a termék jellegzetességeinek bemutatására és a korábbi vásárlók elégedettségének bizonyítására, a szöveges tartalom továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik a konverziós arány alakulásában (azaz hogy hány, az értékesítési oldalra látogató felhasználó vásárolja meg a terméket).

 

Milyen a jó értékesítési szöveg?

Egy jó értékesítési szövegnek minden AIDA pontnak meg kell felelnie: fel kell keltenie figyelmet, majd az érdeklődést, végül vágyat kell ébresztenie a termék vagy szolgáltatás iránt, és cselekedetre buzdítania a vásárlót.

Az értékesítési levél könnyedén lehet a meghatározó pont egy termék értékesítési folyamatában. Könnyen lehet, hogy ezen a levélen múlik, hogy a forgalmazó sikeres lesz-e, vagy megbukik.

 

Miért is fontos tehát a jó értékesítési levél?

 

Még a legfantasztikusabb termékeket sem lehet eladni egy jó értékesítési levél nélkül, de egy zseniális értékesítési levél még a rossz minőségű termékek eladásában is sokat segíthet (persze ilyen esetben az elégedetlen vásárlók tesznek róla, hogy hangot adjanak csalódásuknak, és az így szerzett negatív hírnevet később semmilyen értékesítési levél nem képes majd eltűntetni).
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!