Mit takar pontosan az értékesítési levés és értékesítési oldal kifejezés? Mit jelent, és mit tartalmaz maga a fogalom, és mit kell róla tudnod? Olvasd el magyarázatát és leírását a szakszótárból!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
fooldal > Szakszótár > Értékesítési levél és értékesítési oldal

Értékesítési levél és értékesítési oldal


Az értékesítési levél általában az online értékesítési folyamat legfontosabb része. Az internetes marketing világában nem egy olyan papírra írott üzenetről van szó, amit postai úton küldesz ki a vásárlóknak, hanem egy olyan egy oldalas webhelyről, aminek célja a látogató meggyőzése, hogy egy adott terméket azonnal megvásároljon.

 

Egy jó értékesítési levélre a következők jellemzőek:

 

  • Egy érdekfeszítő és figyelemfelkeltő főcím, ami arra ösztönzi a látogatót, hogy tovább olvasson.
     
  • A szöveges tartalomnak meggyőzően kell kommunikálnia azokat az előnyöket, amikhez az ügyfél a termék vagy szolgáltatás megvásárlásával hozzájut. Ezen kívül fel kell sorolni az a termék vagy szolgáltatás legfontosabb tulajdonságait.
     
  • Elégedett vásárlók ajánlólevelei a termékről vagy szolgáltatásról.
     
  • További bónuszok felsorolása, amelyekhez az ügyfél ingyenesen hozzájuthat a termék megvásárlásával vagy a szolgáltatás igénybevételével. Ezt akár időhöz is lehet kötni, például „Vásárold meg 72 órán belül, és az alábbi extrákat kapod mellé” vagy „Az első 100 vásárló …-t kap” stb.
     
  • Egy visszatérítési garancia egy bizonyos időszakra vonatkozóan a vásárlást követően. Amennyiben a vásárló nem elégedett tökéletesen a termékkel, úgy visszatérítést igényelhet.
     
  • Egy meggyőző és egyértelmű CTA / megrendelő gomb.

 

Habár a modern online értékesítési levelek több multimédiás elemet is tartalmazhatnak (például hang, kép, videó, stb.) a termék jellegzetességeinek bemutatására és a korábbi vásárlók elégedettségének bizonyítására, a szöveges tartalom továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik a konverziós arány alakulásában (azaz hogy hány, az értékesítési oldalra látogató felhasználó vásárolja meg a terméket).

 

Milyen a jó értékesítési szöveg?

Egy jó értékesítési szövegnek minden AIDA pontnak meg kell felelnie: fel kell keltenie figyelmet, majd az érdeklődést, végül vágyat kell ébresztenie a termék vagy szolgáltatás iránt, és cselekedetre buzdítania a vásárlót.

Az értékesítési levél könnyedén lehet a meghatározó pont egy termék értékesítési folyamatában. Könnyen lehet, hogy ezen a levélen múlik, hogy a forgalmazó sikeres lesz-e, vagy megbukik.

 

Miért is fontos tehát a jó értékesítési levél?

 

Még a legfantasztikusabb termékeket sem lehet eladni egy jó értékesítési levél nélkül, de egy zseniális értékesítési levél még a rossz minőségű termékek eladásában is sokat segíthet (persze ilyen esetben az elégedetlen vásárlók tesznek róla, hogy hangot adjanak csalódásuknak, és az így szerzett negatív hírnevet később semmilyen értékesítési levél nem képes majd eltűntetni).
 

Marketing stratégia Online marketing

Hasznos volt számodra a szótárunk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 116

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
63 214
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Termék

A terméke egy olyan tevékenység végeredménye, amely célja valami létrehozása – a...

Közösségi média marketing

Web 2.0.: a közösségi web megjelenése, elterjedése és...

Downline

A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete...

Sikerarány

Mi is az a sikerarány? A sikerarány azon lehetséges ügyfelek...

Teljesítményért történő fizetés

Ezt a kifejezést a keresőmotorok terjesztették el a PPC egyik...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.