Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mit takar pontosan az értékesítési levés és értékesítési oldal kifejezés? Mit jelent, és mit tartalmaz maga a fogalom, és mit kell róla tudnod? Olvasd el magyarázatát és leírását a szakszótárból!

Marketing Professzorok

Értékesítési levél és értékesítési oldal


Az értékesítési levél általában az online értékesítési folyamat legfontosabb része. Az internetes marketing világában nem egy olyan papírra írott üzenetről van szó, amit postai úton küldesz ki a vásárlóknak, hanem egy olyan egy oldalas webhelyről, aminek célja a látogató meggyőzése, hogy egy adott terméket azonnal megvásároljon.

 

Egy jó értékesítési levélre a következők jellemzőek:

 

  • Egy érdekfeszítő és figyelemfelkeltő főcím, ami arra ösztönzi a látogatót, hogy tovább olvasson.
     
  • A szöveges tartalomnak meggyőzően kell kommunikálnia azokat az előnyöket, amikhez az ügyfél a termék vagy szolgáltatás megvásárlásával hozzájut. Ezen kívül fel kell sorolni az a termék vagy szolgáltatás legfontosabb tulajdonságait.
     
  • Elégedett vásárlók ajánlólevelei a termékről vagy szolgáltatásról.
     
  • További bónuszok felsorolása, amelyekhez az ügyfél ingyenesen hozzájuthat a termék megvásárlásával vagy a szolgáltatás igénybevételével. Ezt akár időhöz is lehet kötni, például „Vásárold meg 72 órán belül, és az alábbi extrákat kapod mellé” vagy „Az első 100 vásárló …-t kap” stb.
     
  • Egy visszatérítési garancia egy bizonyos időszakra vonatkozóan a vásárlást követően. Amennyiben a vásárló nem elégedett tökéletesen a termékkel, úgy visszatérítést igényelhet.
     
  • Egy meggyőző és egyértelmű CTA / megrendelő gomb.

 

Habár a modern online értékesítési levelek több multimédiás elemet is tartalmazhatnak (például hang, kép, videó, stb.) a termék jellegzetességeinek bemutatására és a korábbi vásárlók elégedettségének bizonyítására, a szöveges tartalom továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik a konverziós arány alakulásában (azaz hogy hány, az értékesítési oldalra látogató felhasználó vásárolja meg a terméket).

 

Milyen a jó értékesítési szöveg?

Egy jó értékesítési szövegnek minden AIDA pontnak meg kell felelnie: fel kell keltenie figyelmet, majd az érdeklődést, végül vágyat kell ébresztenie a termék vagy szolgáltatás iránt, és cselekedetre buzdítania a vásárlót.

Az értékesítési levél könnyedén lehet a meghatározó pont egy termék értékesítési folyamatában. Könnyen lehet, hogy ezen a levélen múlik, hogy a forgalmazó sikeres lesz-e, vagy megbukik.

 

Miért is fontos tehát a jó értékesítési levél?

 

Még a legfantasztikusabb termékeket sem lehet eladni egy jó értékesítési levél nélkül, de egy zseniális értékesítési levél még a rossz minőségű termékek eladásában is sokat segíthet (persze ilyen esetben az elégedetlen vásárlók tesznek róla, hogy hangot adjanak csalódásuknak, és az így szerzett negatív hírnevet később semmilyen értékesítési levél nem képes majd eltűntetni).
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!