Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Milyen Email marketing trendekre számíthatunk 2017-ben?

Marketing Professzorok

Marketing stratégia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Milyen Email marketing trendekre számíthatunk 2017-ben?

2017.05.30.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen Email marketing trendekre számíthatunk 2017-ben?

Az email marketing nem halott, sőt! Sokan gondolják azt, hogy a közösségi média marketing térnyerésével ezt az eszközt 2017-ben már nem érdemes használni, pedig nagyon is! Csak nem úgy, mint eddig. Az Email marketing egy rendkívül színes, sokoldalú, folyamatosan megújuló marketing eszköz. Éppen emiatt a változatos jellege miatt nehéz megjósolni, hogy milyen változásokon megy majd keresztül az elkövetkezendő időkben. Mi nemzetközi trendek és saját tapasztalatain alapján mégis összeállítottunk egy listát, mely szerintünk várható.


1. A marketinget végzők legalább 30%-a kipróbálja majd a beágyazott videókat az Emailben


Az IOS 10 Mail egyik legnagyobb újítása a HTML5 videó támogatás, ami lehetővé teszi, hogy videót helyezzünk és játszunk le egy emailben. Korábban ez a módszer néhány technikai problémába ütközött, ezért kevés marketing szakember alkalmazta. Azonban az újításoknak köszönhetően az emailben videót elhelyezők száma 30%-os növekedést mutathat majd.

 

2. Az Email marketingesek a keresztfunkcionalitásra koncentrálnak majd

Amikor a fogyasztók felveszik a kapcsolatot egy branddel, akkor nem tesznek különbséget a csatornák között. A brandek igyekeznek igazodni a fogyasztói hozzáálláshoz, és ehhez a különböző csatornák közötti kapcsolatok egységesítésére próbálnak törekedni.

Hogy ezt a többcsatornás kommunikációt kiépíthessék, a marketing szakembereknek a többi részlegben dolgozó munkatársaikkal kell együttműködniük. 2017 végére valószínűleg egyre több cégnél igyekeznek majd ennek megvalósítására.

 

3. Egyre több helyen terjed majd el a reszponzív email design

Mivel a Gmail már a különböző media query-ket is támogatja, egyre több email-kliens is lehetővé teszi a reszponzív email design alkalmazását. A következőkben várhatóan egyre több ilyen kialakítású emaillel találkozhatunk majd.

 

4. Ugyan a Gmail támogatja a beépített CSS-t, a legtöbb Email továbbra is az Inline CSS-t használja majd

Az Inlining egyre kevesebb cég számára lesz megfelelő módszer a hírlevelek kiküldésekor, azonban a cégek 80%-a még mindig megmarad ennél, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsa a feliratkozók számára.

 

5. A Gmailhez hasonlóan más email szolgáltatók is kifejezett figyelmet fordítanak majd arra, hogy az emailek titkosítva vannak-e

A közelmúltban nagy port kavartak a különböző nemzetközi email-hackelések, amik bizonyos esetekben már nemzetbiztonsági fenyegetést is jelentettek. Az emailek világa tehát megérett egy igen nagy biztonsági frissítésre, különösen nagy figyelemmel a kétlépéses hitelesítésre és a titkosításra.

A Yahoo Mail immáron a Verzion tulajdonát képezi, és az eddigi incidenseket elnézve komoly változtatásokra lesz szükségük, ha szeretnék újra versenyképessé tenni a szolgáltatást. A német kormány külön felhívta a polgárok figyelmét, a Yahoo Mail sebezhetőségére.

 

6. A Verzion megpróbálja átköltöztetni a Yahoo Mail felhasználókat az Alto Mailre

Közvetlenül az előző pontra alapozva a Verzion aktívan igyekszik majd a Yahoo Mail eddigi felhasználóit az Alto Mail szolgáltatásra átszoktatni. Emellett a Verzion saját altomail.com email fiókok létrehozását teszi majd lehetővé.

 

7. Egyre több specializáció jön majd létre az email marketing iparágán belül

A kézbesíthetőség, email-jogvédelem, email design és hasonló szempontok különálló területekként működnek majd.

 

8. Az email szolgáltatók lehetővé teszik majd az email interakciók követését

Ez megkönnyíti az interaktív emailekkel való felhasználói akciók pontosabb felmérését. Az interaktív emailek fontos eszközei a felhasználói cselekmények lemérésének. Bizonyos emailek például lehetővé teszik a kínálat böngészését, ami korábban a landing pagen történt volna – ennek leméréséhez új módszerekre lesz szükség.

 

9. A tartalommarketing az email marketinget is meghódítja

Már nagyon régen tanítjuk, hogy az e-dm levelek ideje lejárt. Már rég óta nem az akciós ajánlatokról, sőt nem is a Te cégedről kell szóljon a hírleveled, sokkal inkább kell hasonlítson egy szakmai újságra. Ennek az újságnak a szerkesztése nem is olyan nehéz feladat, ha a tartalommarketinget egyébként is használod, mondjuk a közösségi média marketing vagy a keresőoptimalizálás szolgálatában. Ebben az esetben ugyanis minden készen van, csak össze kell állítanod heti/havi hírleveledet. Ezért is mondjuk mindig, hogy az online marketing egy komplex rendszer, melynek minden elemét kell használni egy sikeres marketing kommunikáció érdekében.

 

Úgy érzed, neked is szükséged van mindenre kiterjedő online marketing stratégiára? Olvasd el ajánlatunkat ITT!
 

Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Szavazatok száma: 0 https://www.matebalazs.hu/email-marketing-2017.html

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Online marketing

Érzelem-alapú marketing - a leghatékonyabb út a vásárlóhoz

2018-10-21

Statisztikák, kiváló minőség, alacsony árak, kedvező ajánlatok – ezek mind olyan dolgok, amelyek segíthetnek ugyan eladni egy terméket vagy szolgáltatást, de hosszútávon semmit nem tesznek a márkahűség kialakítása érdekében. Gondolj csak bele – segít az ilyen papíron jól mutató tényezők közül bármelyik is...

Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

2018-10-01

6 kérdés, és 6 szakértői válasz 2019 hotel marketing trendjeiről. Mit felejts el, és mit ne hagyj ki ezentúl szállodád marketing stratégiádból tapasztalataink és kutatásaink eredményei alapján a hotel marketing világából.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!