Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg az e-mail lista pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

E-mail lista


Egy internetes marketinggel foglalkozó szakember e-mail listája olyan személyeket tartalmaz, akik önszántukból engedélyt adtak (opt-in) arra, hogy a lista tulajdonosa marketing e-maileket és/vagy hírleveleket küldjön nekik. A legtöbb marketing szakember egy automata válaszküldő szolgáltatás vagy program segítségével kezeli e-mail listáját.

 

A legtöbb marketing specialista e-mail listáját tartja legfontosabb eszközének, és számos erőforrást szán annak felépítésére, gyarapítására és karbantartására. Ha egy marketing szakembernek sikerül jó kapcsolatot kialakítania feliratkozóival, és bizonyítani kompetenciáját illetve megbízhatóságát, akkor jó eséllyel érhet el magas konverziós arányokat az értékesítési e-mailek kiküldésekor.

 

A helyzet függvényében érdemes lehet a listát több alcsoportra osztani, és minden csoport számára külön-külön, specifikusabb üzeneteket fogalmazni. Egy drágább terméket például célszerűbb lehet olyan feliratkozóknak ajánlani, akik már korábban vásároltak valamit és ezzel bizonyították pénzköltési szándékukat, mint azoknak, akik még nem vásároltak semmit, és a magas ár láttán elveszíthetik az érdeklődésüket a további üzenetek iránt.

 

Egy több réspiacban is aktív marketing specialista persze ezen réspiacok alapján osztaná fel listáját, hogy ne küldjön alternatív gyógymódok iránt érdeklődő feliratkozóinak új autóalkatrésszel kapcsolatos ajánlatokat.
 

címkék: Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!