Keresés

Menü

Ismerd meg az AIDA mozaikszó jelentését a Máté Balázs marketing specialista által összeállított szakszótárból!

Marketing Professzorok

aiiid a


Az AIDA egy angol mozaikszó egy jó szöveges tartalom négy alapvető tulajdonságára:

  • A – Attention: figyelem
  • I – Interest: érdeklődés
  • D – Desire: vágy
  • A – Action: cselekedet
     

Fontos, hogy ez a négy pont pontosan ebben a sorrendben érvényesüljön. Mit is jelent ez pontosan? 

 

  1. Első körben a szöveges tartalom fel kell keltse az olvasó figyelmét (Attention).

 

  1. Ezt követően érdeklődést (Interest) kell kelteni a szóban forgó termék vagy szolgáltatás iránt – erre a legalkalmasabb egy egyszerű pontokba foglalt felsorolás a termék/szolgáltatás legérdekesebb tulajdonságairól.

 

  1. A harmadik lépés vágyat (Desire) ébreszteni az olvasóban, megmagyarázva, hogy az adott termék vagy szolgáltatás miként szolgálhatná az ő előnyüket.

 

  1. Az utolsó lépés a látogató cselekményre (Action) ösztönzése egy CTA (Call to Action) segítségével. Ez lehet például egy jól látható gomb, amelyen például a „Kattints ide, hogy még ma megrendelhesd!” vagy valamilyen hasonló buzdító szöveg olvasható.

 

Egy jó konverziós arányú értékesítési szövegben pontosan ilyen sorrendben található meg a fenti lépések mindegyike.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!