notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A Shell kút gerillamarketingje: Vettel-lel készítettek átverős műsort a benzinkúton!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A Shell kút gerillamarketingje Sebastian Vettel-lel

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A Shell kút gerillamarketingje Sebastian Vettel-lel


2015/11/10
Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Egy igazán ötletes marketing fogást vetett be a Shell kút, amelynek hamar híre is terjedt az interneten! Nézd meg Te is, milyen jól reagáltak az emberek a meglepetésre!

A Shell kút gerillamarketingje: Vettel-lel készítettek átverős műsort a benzinkúton!

A Shell kút legújabb fogása nem csak nagyon ötletes, de hatékonynak is bizonyult: az "átverésről" készült videó ugyanis hihetetlen sebességgel kezdett terjedni az interneten, a hírportálokon - és még hozzánk is eljutott.

A esemény igen egyszerű elven alapult: egy hírességet, nevezetesen Sebastian Vettel-t hívta meg a Shell kút egyik töltőállomására, hogy meglepetést okozzon az aznap tankolóknak.

Míg a kedves, tudatlan ügyfél a pénztárnál várakozott, a kút dolgozói autóját eltolták, helyére pedig megérkezett a világhírű Ferrari. A benzinkútról kilépő emberek arcán először a felháborodás és rémület látszik autójuk eltűnésének észlelésekor, majd miután észreveszik a híres Forma 1-es pilóta és lenyűgöző autója láttán egészen megváltozik arckifejezésük.

 

És íme a videó az idei év egyik legjobb marketing fogásáról :)

 

Szeretnél Te is hasonlóan kreatív tartalmakat gyártani, és ezzel növelni ismertséged? A kreatív ötleteket meg is kell valósítani, és jól el is kell helyezni az online térben! Ha nem tudod hogyan kezdj neki, kérd személyre szabott ajánlatunk IDE kattintva, és segítünk!

Pihengetünk?
Marketing stratégia

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 128

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.08.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
330 796
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Keresőhírnév igazgatás

A SERM lehetővé teszi egy magánszemély vagy cég számára,...

Tag and Ping

A tag and ping a blog and ping módszer egyik kiterjesztése. Míg a blog and ping...

Domain Authority

Mi az a Domain Authority? A Domain Authority, („domain tekintély”,...

Rang

Mi az a rang? A rang, vagy pozíció egy webhely vagy weboldal esetében azt...

usp

Mi az az USP, mit jelent a Unique Selling Proposition?   Az USP az angol „unique...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.