Keresés

Menü

Ismerd meg a tartalomfüggő hirdetés, azaz a Contextual Advertising jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Nemzetközi online marketing trendek, cikkek kéthetente a levelesládádban. Semmi spam, csak hírek!

Iratkozz fel MOST!

Hírlevél feliratkozás





Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

Tartalomfüggő hirdetés


A tartalomfüggő hirdetés a PPC hirdetések egyik fajtája, első sorban olyan webhelyeken, ahol egy automata rendszer olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek az adott oldal tartalmához kapcsolódnak. A tartalomfüggő hirdetést ezért célzott hirdetésnek is szokás nevezni.

 

Az első és legismertebb ilyen rendszer a Google AdSense volt, amelyet aztán a Yahoo! Publisher Network, a Microsoft adCenter és mások követtek.

 

Mi szükséges a tartalomfüggő hirdetésekhez?

 

A tartalomfüggő hirdetések megjelenítéséhez egy webmesternek regisztrálnia kell egy hirdetési hálózathoz, majd el kell helyeznie az azoktól kapott kódrészletet webhelye forráskódjában. A hirdetések szolgáltatója (Google, Yahoo!, vagy egy másik szolgáltató, amelyet a webmester korábban kiválasztott) ezt követően megvizsgálja a webhely tartalmát és a kulcsszavait, és innentől kezdve a hirdetések automatikusan megjelenítésre kerülnek. Amikor aztán a webhely egyik látogatója rákattint az egyik ilyen hirdetésre, a hirdető félnek fizetnie kell a hirdetőhálózat üzemeltetőjének, amely összeg egy bizonyos része a webhely tulajdonosát illeti.

 

A tartalomfüggő hirdetések másik formája a keresőmotorok találati oldalain megjelenő szponzorált találatok, amelyek a keresett kulcsszó alapján kerülnek megjelenítésre.
 

címkék: Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!