Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a tartalomfüggő hirdetés, azaz a Contextual Advertising jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Tartalomfüggő hirdetés


A tartalomfüggő hirdetés a PPC hirdetések egyik fajtája, első sorban olyan webhelyeken, ahol egy automata rendszer olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek az adott oldal tartalmához kapcsolódnak. A tartalomfüggő hirdetést ezért célzott hirdetésnek is szokás nevezni.

 

Az első és legismertebb ilyen rendszer a Google AdSense volt, amelyet aztán a Yahoo! Publisher Network, a Microsoft adCenter és mások követtek.

 

Mi szükséges a tartalomfüggő hirdetésekhez?

 

A tartalomfüggő hirdetések megjelenítéséhez egy webmesternek regisztrálnia kell egy hirdetési hálózathoz, majd el kell helyeznie az azoktól kapott kódrészletet webhelye forráskódjában. A hirdetések szolgáltatója (Google, Yahoo!, vagy egy másik szolgáltató, amelyet a webmester korábban kiválasztott) ezt követően megvizsgálja a webhely tartalmát és a kulcsszavait, és innentől kezdve a hirdetések automatikusan megjelenítésre kerülnek. Amikor aztán a webhely egyik látogatója rákattint az egyik ilyen hirdetésre, a hirdető félnek fizetnie kell a hirdetőhálózat üzemeltetőjének, amely összeg egy bizonyos része a webhely tulajdonosát illeti.

 

A tartalomfüggő hirdetések másik formája a keresőmotorok találati oldalain megjelenő szponzorált találatok, amelyek a keresett kulcsszó alapján kerülnek megjelenítésre.
 

címkék: Online marketing

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!