KKV Medium (15 órás) online marketing tanácsadás csomag ajánlat

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > KKV Medium (15 órás) online marketing tanácsadás csomag ajánlat

KKV Medium (15 órás) online marketing tanácsadás csomag ajánlat


Kinek való a 15 órás online marketing tanácsadás csomag?

A 15 órás online marketing tanácsadás csomagunkat azon mikro- vagy kisvállalkozások számára alakítottuk ki, akiknek jelenleg költségvetése nem engedi meg, hogy teljes körű, komplex online marketing szolgáltatást rendeljenek – de szeretnék fellendíteni webáruházukat.

 

A 15 órás online marketing tanácsadás csomag tartalma:

 

 

Közösségi média megjelenés:

- A megrendelő Facebook oldalának vezetése heti 2-3 kreatív, magas elérést biztosító poszttal – ill. a Megbízó munkatársainak briefelése a helyes Facebook oldal vezetésről.

- A megrendelő Facebook oldalára elhelyezett posztok átosztása a Marketing Professzorok saját Facebook oldalaira, 1,5 millió rajongótáborunk elé a magas elérésszám érdekében. Az átosztások száma: 5 db/hó

 

 

Tartalommarketing:

- Havi 2 PR cikk elhelyezés biztosítása a Megbízott újságaiban – cikkmag alapján, amelyhez a szakmai részt – a „cikkmagot” – a Megbízó nyújtja. A cikkek a keresőoptimalizálás szabályainak megfelelő linkkel kerülnek fel.

- Havi 2 cikk írása a Megbízó weboldalára cikkmag alapján, amelyhez a szakmai hátteret – a „cikkmagot” – a Megbízó adja.

- Cikkek megosztása, promotálása a Marketing Professzorok kapcsolódó, célcsoportot tartalmazó Facebook oldalain.

 

 

CPC hirdetések:

- Havi 1 Facebook hirdetés elkészítése és optimalizálása. A további Facebook kampányok megrendelése a csomagajánlaton kívül, felárral lehetséges!

- 1 db AdWords kampány optimalizálás a kampányterv alapján – A Megbízó AdWords kampányainak folyamatos figyelése, optimalizálása, az eredmények elemzése. A további AdWords kampányok megrendelése a csomagajánlaton kívül, felárral lehetséges!

// A csomagajánlat a hirdetések elkészítését, optimalizálást tartalmazza. A hirdetésben elköltött összeg a megrendelőt terheli!

 

 

 

Keresőoptimalizálás:

- A megrendelővel közösen 15 kulcsszó kiválasztása, a weboldal megfelelő aloldalainak (landing page) erre történő folyamatos optimalizálása On Site eszközök segítségével

- Megbízó weboldalának elemzése, javaslatok nyújtása a keresőoptimalizált weboldal kialakítása érdekében

- Off Site SEO: linkmarketing a keresőoptimalizálás szabályainak megfelelően, havi 5 link gyűjtése (PR cikkekben, egyéb tartalmakban)

 

Management:

- Havi jelentés készítése a tárgyhónapban elvégzett feladatokról, az elért eredményekről javaslatokkal, következtetésekkel.

- lehetőség telefonon, személyesen, és írásban a Megbízott munkatársaival havi 2 óra terhére.

- Három havonta egy személyes találkozó a tanácsadóval, amelyen elemezzük, értékeljük az előző időszak eredményeit.

 

 

A 15 órás online marketing tanácsadás csomag ára: nettó 130 000 Ft/hó

 

 

 


Vissza a főoldalra

Marketing stratégia

Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
164 960
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Sajtó optimalizálás

A sajtóközlemények keresőmotorokra történő...

Opt-in

Egy olyan regisztrációs eljárás, amely során a felhasználó bizonyos adatok megadásával...

Downline

A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete...

E-kereskedelem

Az e-kereskedelem definíciója Az e-kereskedelem (vagyis elektronikus kereskedelem,...

Vásárlási folyamat

Mi is az a vásárlási folyamat?   A vásárlási...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.