Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.

2017/08/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.

A fogászati marketing kampányok célja nem csupán a weboldal forgalmának növelése. A lényeg a minősített érdeklődők bevonzása és elérni, hogy időpontot egyeztessenek – ezt a folyamatot nevezzük konverziónak. Mi kell ehhez? Egy komplex,...
Ha felmerült már benned az a kérdés, alkalmazz-e online marketing ügynökséget, akkor olvasd el ezt az elemzést, mely hatékonyan segít a döntésben!

2017/08/22 -

Mit gondolsz, szükséged van online marketing ügynökségre?

Ha felmerült már benned az a kérdés, alkalmazz-e online marketing ügynökséget, akkor olvasd el ezt az elemzést, mely hatékonyan segít a döntésben!   
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

2017/08/21 - Marketing Professzorok Kft

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   
A hotel és szállodamarketing egy különleges kommunikációt jelent. Különösen az online marketing területén. Mutatjuk, mi kell a sikerhez egy komplex, 10 oldalas tanulmányban!

2017/08/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 online marketing tipp szállodáknak és hoteleknek

A hotel és szállodamarketing egy különleges kommunikációt jelent. Különösen az online marketing területén. Mutatjuk, mi kell a sikerhez egy komplex, 10 oldalas tanulmányban! 
A mezőgazdasági online marketing már nem a jövő, a jelenben kell gondolkodnod. Itt az ideje foglalkoznod saját céged marketing kommunikációjával is!

2017/08/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

4 tipp mezőgazdasági céged online marketingjéhez

A mezőgazdasági online marketing már nem a jövő, a jelenben kell gondolkodnod. Itt az ideje foglalkoznod saját céged marketing kommunikációjával is! 
Mi az a chatbot és hogyan használd marketing kommunikációdban? Chatbot webáruháznak, étteremnek, hotelnek? Az online marketing tanácsadó válaszol!

2017/07/31 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mik azok a chatbotok, és miért kellene neked is használnod őket?

Mi az a chatbot és hogyan használd marketing kommunikációdban? Chatbot webáruháznak, étteremnek, hotelnek? Az online marketing tanácsadó válaszol! 
Mi kell ahhoz, hogy egy KKV manapság sikeres marketing kommunikációt folytasson? Mutatjuk az online marketing legfrissebb és leghatékonyabb trendjeit!

2017/07/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

7 digitális marketing tipp KKV-knek 2017-ben

Mi kell ahhoz, hogy egy KKV manapság sikeres marketing kommunikációt folytasson? Mutatjuk az online marketing legfrissebb és leghatékonyabb trendjeit! 
A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. Az online marketing tanácsadó válaszol.

2017/07/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. 
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

CPM

Megjelenítés alapú árazás (Cost per Impression – CPM)   Egy gyakori árszabási forma,...

Közösségi értékesítés

Mi is az a közösségi értékesítés? A...

Doorway Page

Doorway Page jelentése   Egy olyan oldal, amit úgy alakítottak ki, hogy jó rangsorolást...

URL

Az oldal URL-je lényegében az oldal webcímét jelenti. Az URL a „Uniform Resource...

Feketelista

Az internetszolgáltatók különleges listái, amelyekben olyan domain nevek, illetve email címek...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.