Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Gyakolrati, megvalósítható hotel marketing tippek, a 25 éve marketing tanácsadóként dolgozó Máté Balázs szakmai tapasztalatai és kutatásai alapján.

2024/01/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

2024 legfontosabb hotel marketing trendjei

Ha egy hotel marketing kommunikációjáért felelsz, talán eljutottál oda Te is, hogy manapság a direkt foglalások növelése az egyik legfontosabb feladat. Hatalmas összegeket fizetsz ki...
Mi is az az online marketing, és hogyan működik? Példák, definíció.

2023/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi is az az online marketing, és hogyan működik?

Vizsgáljuk meg, kinek van szüksége online marketingre, mit is jelent ez a fogalom, miből áll, és hogyan lehet hasznára egy vállalkozásnak? Részletes útmutató!
Ezek a legfontosabb egészségügyi marketingtrendek 2023-ban

2023/10/27 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A legfrissebb egészségügyi marketing trendek 2023-ban

Az egészégügyi marketingtrendek évről évre, sőt, hónapról hónapra hajlamosak változni. Nagyon fontos tehát nyomon követni, hogy mi zajlik éppen a helyi praxisok és az...
hotel marketing tanácsadás

2023/09/27 - Novák Anna

Hotel marketing tanácsadás: ezek a legjobb bevezetendő stratégiák

Az új technológiák megjelenése szükségessé teszi az agilis marketing stratégiák alkalmazását a versenyképesség megtartása érdekében. 2023-ban a hotel...
fogorvos marketing

2023/09/21 - Novák Anna

5 fogorvos marketing tipp, amelyeket érdemes kipróbálnod még idén

A fogorvosi rendelő számos szempontból általában stabil marad az évek során. Bár időről időre frissítik a berendezéseket és szoftvereket, a rendelő teljeskörű...
online marketing tanácsadás

2023/09/20 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A legrégebbi marketing ügynökség lennénk?

Mikor az ember üzleti partnert keres, gyakran találkozik mindenféle vonzó USP-vel… Több 10 éves tapasztalat és társai, biztosan tudod miről beszélek. Mi is sűrűn találkozunk ilyen...
Az email marketing sikeressége 2023-ban

2023/09/20 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Email marketing: Miért használd 2023-ban?

Az email marketinget vagy hírlevél marketinget ma is számos cég használja sikeresen, holott sokan úgy gondolják már leáldozott az ideje. Az emailes adatbázis építés...
Hibák az egészégügyi marketingben, amelyeket kerülj el

2023/06/06 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

5 gyakori egészségügyi marketing hiba, amelyek gyorsan visszavághatják bevételed

Ahogy beléptünk a 2023-as pénzügyi évbe, az egészségügyi ágazat továbbra is kihívásokkal szembesül termékeinek és szolgáltatásainak hatékony...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!