Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

 Google Analytics szakszavak, amiket minden marketingesnek ismernie kell

2019/01/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics szakszavak, amiket minden marketingesnek ismernie kell

Sok ismeretlen kifejezéssel találkozol a Google Analytics használata közben? Cikkünkben részletesen elmagyarázzuk a legfontosabb kifejezések jelentését.  
Digitális marketing ingatlanügynököknek, ingatlan irodáknak

2019/01/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Digitális marketing ingatlanügynököknek, ingatlan irodáknak

Mi a teendőd, ha ingatlan ügynökség, ingatlan iroda marketingese vagy, és többet szeretnél tenni, mint csak feldobálni eladó ingatlanjaidat az Ingatlan.com-ra? Mutatjuk! 
10 marketingtipp klinikáknak és magán orvosoknak az online világ meghódításához

2019/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 marketingtipp klinikáknak és magán orvosoknak az online világ meghódításához

Mi kell egy magánorvosi praxisnak, egy klinikának ahhoz, hogy az online marketing segítségével drasztikusan növelje pácienseinek számát? 15 év egészségügyi marketing...
Így szerezhetsz több közvetlen foglalást szállodádnak

2019/01/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így szerezhetsz több közvetlen foglalást szállodádnak

Ne fizess jutalékot! Mutatjuk, hogyan kerülheted ki a Booking.com a Szállás.hu, a Trivago és egyéb OTA rendszereket, egészen egyszerűen és hatékonyan! Hotel marketing tapasztalatok alapján.
2019 online marketing atombombája a Google Cégem. Te jól kezeled?

2019/01/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

2019 online marketing atombombája a Google Cégem. Te jól kezeled?

Online marketingesként nem lesz fontosabb dolgod 2019-ben, mint a Google cégem fiókod optimalizálása 2019-ben. Eszenciális Google Cégem tippek kis- és...
 Így optimalizáld landing oldalaidat 2019-re!

2018/12/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így optimalizáld landing oldalaidat 2019-re!

A landing oldalak számos kampány kulcsfontosságú részét képezik, azonban egy jó landing oldalt elkészíteni nem gyerekjáték – ezért adják fel olyan sokan. Mi...
Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány lépései

2018/12/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek...
Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!

2018/12/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hírcsoport

A hírcsoport egy online üzenetek küldésére létrehozott csoport, amelyhez több felhasználó...

Többszintű marketing

A legtöbb cég kiskereskedőkön és/vagy áruházakon...

Vásárlói személyiség (Buyer Persona)

Mi az a vásárlói személyiség (Buyer Persona)? Vásárlói személyiség (Buyer...

Keresőoptimalizálás

Ha azért vagy itt, mert tudni szeretnéd, mi az a SEO, avagy a...

Tagsági webhely

Egy specifikus témakör köré épülő webhely, amely...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.