Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Több közvetlen szobafoglalást szeretnél? Van néhány tippünk hozzá!

2018/07/29 -

Több közvetlen szobafoglalást szeretnél? Van néhány tippünk hozzá!

Az online utazási irodák az OTA portálok egyre többet hasítanak le a direkt szállodai foglalásokból. A hotel online marketing egyik fontos feladata a direkt foglalások elősegítése, a...
Szállodahirdetés a Google-on – Minden, amiről tudnod érdemes első kampányodhoz

2018/07/22 -

Szállodahirdetés a Google-on – Minden, amiről tudnod érdemes első kampányodhoz

A keresőoptimalizálással együtt végzett AdWords kampányok a leghatékonyabb marketing eszközök a hotel, szálloda marketing területén. Rendkívüli újdonságokat...
Ezért érdemes 360-as videókat és képeket is használnod marketingstratégiádban

2018/07/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezért érdemes 360-as videókat és képeket is használnod marketingstratégiádban

Ahhoz, hogy észrevegyenek, kitűnj a nagy tömegből, mindig kicsit a konkurenciád előtt kell járnod. Igaz ez a SEO technikákra, a közösségi média posztokra, de a képi világra is. A 360-as...
Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

2018/06/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

Komplett online marketing útmutató szállodáknak. Nem kérdés, a hotel marketing területén az online marketing a legtöbb foglalást hozó ág. Sokan azonban azt hiszik, ha fent vannak a...
Milyen adatokat tárol rólad a Google és a Facebook?

2018/06/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen adatokat tárol rólad a Google és a Facebook?

Nos, most biztosan meg fogsz lepődni, és megérted, miért esett neki az EU a Google-nek és a Facebooknak. Nézd meg te is, cikkünkben felsorolt linkkel, mennyi mindent tud rólad ez a két hatalmas...
Ezeket kellene kérdezned online szállodai marketing tanácsadódtól

2018/05/31 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezeket kellene kérdezned online szállodai marketing tanácsadódtól

Ma már nem kérdés, a hotel marketing legfontosabb eleme az online marketing, mely azonban napról napra változik, fejlődik, így sok szálloda kiszervezi ezeket a folyamatokat online marketing...
Programozó, web fejlesztő állásajánlat! Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres online alkalmazások fejlesztéséhez programozó kollégát.

2018/05/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozó, web fejlesztő állásajánlat!   Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres frontend fejlesztőt. A...
A 15 leghatásosabb szó a marketingben

2018/05/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 15 leghatásosabb szó a marketingben

A Yale University pszichológiai kara az angol nyelv tanulmányozása közben rátalált azokra szavakra, amelyek főleg akkor bizonyulhatnak igazán hatékonynak, amikor meggyőzőnek akarunk hangzani, vagy el szeretnénk adni valamit. Te mit gondolsz, melyik...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Spamcsapda

Mi is az a spamcsapda?   A spamcsapda egy olyan email cím, ami valaha...

Takeover hirdetés

Olyan vizuális hirdetés, amelyet általában nagyobb cégek...

Kétszintes program (Two-tier Program)

A kétszintes programok keretein belül a partnerek a saját...

Horgonyszöveg

Mik is pontosan a horgonyszövegek?   Röviden, a horgonyszöveg egy...

E-kereskedelem

Az e-kereskedelem lényegében az elektronikus, pontosabban online kereskedelmet jelenti
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.