Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Esztétikai orvosi marketing: ezeket a marketing eszközöket ellenőrizd le 2022-ben

2022/03/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

2022-es marketing ellenőrzőlista esztétikai orvosi vállalatok számára

Habár az év már javában elkezdődött, még mindig eléggé az elején járunk ahhoz, hogy egy naprakész stratégiát állíthass össze magadnak az előtted...
Hogyan készíts megfelelő videómarketing-stratégiát egészségügyi vállalkozásodnak? Segítünk!

2022/03/14 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi videómarketing 4 legfontosabb mutatója

Ha mindezidáig nem foglalkoztál a videómarketinggel, akkor valószínűleg rengeteg lehetőségről maradtál le. A videók már hosszú évek óta az internet legnépszerűbb...
7 hiba, amit kerülj el hirdetéseidnél egészségügyi vállalkozásod érdekében

2022/03/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi hirdetések 7 gyakori hibája

A fizetett hirdetések az egészségügyi marketingkampányok fontos eszközei. Nem csak precíz célzást tesznek lehetővé (a platformtól függően), hanem szinte azonnal elkezdhetnek...
Hogyan válaszd ki a tökéletes online marketing ügynökséget

2022/02/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan válaszd ki a tökéletes online marketing ügynökséget ?

Egzaktul, pontosan meghatározható, milyen egy jó online marketing ügynökség, mely egy cég fellendítésében valóban segítséget tud adni, nem csak pénzt visz....
tartalommarketing témaválasztás

2022/01/19 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így válaszd ki a legjobb témákat tartalommarketingedhez – II. rész

A sikeres tartalommarketinghez rendszeresen új témákkal kell előállnod, ráadásul egy bizonyos színvonalat is meg kell tartanod, ha nem szeretnéd elveszíteni közönségedet....
tartalommarketing témaválasztás

2022/01/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így válaszd ki a legjobb témákat tartalommarketingedhez – I. rész

Bizonyára veled is előfordult már, hogy nem sikerült jó témát választanod tartalommarketingedhez. Még a legkreatívabb szerzők ihlete is hajlamos elapadni néha, ilyenkor pedig nehéz...
Elutasították Google Ads hirdetésed? Így javíthatod!

2022/01/10 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Elutasított Google Ads hirdetések – Mi okozza őket és hogyan javíthatók

Talán veled is előfordult már (főleg, ha ezt a cikket olvasod), hogy elutasították az egyik papíron tökéletesnek tűnő Google Ads kampányodat. Ezt egy meglehetősen félreérthetetlen piros...
Google Ads fogorvosoknak: Ezért nélkülözhetetlen

2021/11/01 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezért nélkülözhetetlen a Google Ads minden fogorvos számára

Amikor azt mondjuk ügyfeleinknek, hogy fogorvosként mindenképpen foglalkoznod kell a Google Adsszel, akkor nem több pénzt próbálunk kijátszani belőlük. A helyzet az, hogy a Google keresőtalálati...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!