Keresés

Menü

Megint egy csodás reklám a Durextől! Durex marketing.

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Megint egy csodás reklám a Durextől!

2014.03.24.

Mindig is kedveltem a Durex reklámjait, valahogy jobban megérintenek, mint a Coca Cola vagy a sör reklámok… De ez különösképpen jól sikerült! Nézd meg velem, talán téged is megérint!
Mindig is kedveltem a Durex reklámjait, valahogy jobban megérintenek, mint a Coca Cola vagy a sör reklámok… De ez különösképpen jól sikerült! Nézd meg velem, talán téged is megérint!
 

 

 

 

A mindennapi aktualitások, problémák megfogása minden reklámban hatásos. Mi is mindig azzal kezdjük, hogy igyekszünk ráállni ügyfeleink vevőinek rezgéseire, megismerve gondolkodásukat, igényeiket. Ha ezt elkapjuk, minden megy magától. Nos, azt gondolom, ez a Durexnek itt nagyon jól sikerült! A mai kor nagy problémája, hogy ami áldás, az lehet átok is, így jelen esetben az Internet és az okos telefonok. A közösségi médiák bár a közösségről szólnak, gyakran eltaszítanak attól, akivel éppen személyesen vagyunk együtt. Elszalasztjuk a legmeghittebb pillanatokat,csak azért, hogy azokról egy jó képet készítve, posztoljuk azt a Facebookra, Instagramra. Persze nagyon jó dolog a Facebook, még jobb a Foursquare, de a film is éppen a veszélyekre hívja fel a figyelmet. Szeretkezz, ne posztolj, lehetne a mai kor hippijeinek szlogene. A Durex-é ilyesmi. Persze marketing célokból is. De igaza van, ugye? Mondd el kommentben a véleményedet a cikk alatt! Köszönöm! Ha pedig szeretnél te is magadnak egy vevőkre hangolt marketinget, vedd fel velünk a kapcsolatot itt!
 
 

A mindig ütős Durex marketing csodás példája. 

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

címkék:
Mi az az USP és hogyan használd az online marketingben?

Mi az az USP és hogyan használd az online marketingben?

2017-10-06

Hogyan tud egy kis cég a keresőoptimalizálás kreatív erejével a nagy cégektől látogatókat elcsenni? Mi az az USP, és hogyan kell ezt az online marketingben érvényesíteni?   

Hogyan lehetsz sikeres a szakmádban? Mi kell ahhoz, hogy üzletileg is profitálj a „nevedből”? Mi kell ahhoz, hogy elismert szakemberré válj? A személyes branded építése!

A személyes brandépítés 5 lépése

2017-09-29

Hogyan lehetsz sikeres a szakmádban? Mi kell ahhoz, hogy üzletileg is profitálj a „nevedből”? Mi kell ahhoz, hogy elismert szakemberré válj? A személyes branded építése!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!