Keresés

Menü

Színek, melyek növelik az eladást

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Online Marketing

A színeknek üzenetük van és növelik az eladást

2017.02.14.

Színek, melyek növelik az eladást

A grafikusok és a marketingesek már régóta tisztában vannak azzal, hogy a szín fontos szerepet játszik a marketing kampányokban. A színek hatnak az érzelmeinkre, vagy éppen érzelmeket idéznek elő és mint tudjuk, a vásárlások 80%-át érzelmeink hatására hozzuk meg. A legtöbb információt szemünk segítségével látással szívjuk magunkba. Sok cég rájött, hogy pusztán a színkombinációk helyes megválasztása elég a vásárlói döntés befolyásolásához.


Nézzük most mely színek mit szimbolizálnak:

Piros


A piros az erő és a szenvedély színe. Ez a szín bír a legerősebb érzelmi hatással, a marketingesek előszeretettel használják, ám legyünk vele mégis óvatosak.


Kék


Ha célunk megbízhatóságot, komolyságot sugallni, a tökéletes választás a kék lesz. A legjobb eredményt komplement színek kombinációjával érhetjük el.


Rózsaszín


Ha fiatal hölgyek a célcsoportunk akkor a vidámságot, könnyedséget, nőiességet sugalló rózsaszín hat a célközönségre.


Sárga


A sárga is egy erőteljes szín, de használata szintén rejt némi veszélyt, óvatosan kell használni. Használjuk a sárgát figyelemfelkeltésre és magabiztosság közvetítésére.


Zöld


A zöld egy sokoldalú szín. Meleg és hívogató szín. Biztonságot sugároz, valamint kapcsolatba hozható a pénzzel is.


Lila


A lila egy királyi szín, mely eleganciát és preztizsértéket ad a márkának.


Arany


Az arany egyértelműen a gazdagságot szimbolizálja különösen lilával és zölddel kombinálva. 


Narancssárga


A narancssárga erőt sugároz. Figyelemfelkeltő, dinamikus, ugyanakkor szórakoztató és „cool”. Az ügyfelek úgy érezhetik, hogy egy élvonalbeli céggel dolgoznak.


Fekete


A feketének is több arca van. Lehet modern, hagyományos, izgalmas vagy pihentető. Kontrasztos színnel együtt drámai hatást kelt. 
 

Szerző: BeUs

címkék:
Mi az a chatbot marketing és miért válik egyre aktuálisabbá?

Mi az a chatbot marketing és miért válik egyre aktuálisabbá?

2017-06-26

Webáruházad, éttermed vagy egyszerűen csak vállalati honlapod van? A Chatbot marketing kifejezést neked is meg kell ismerned, és lassan alkalmaznod kell! Mutatjuk, mi az! 

Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.

5 tipp és trükk a Google AdWords használatához 2017-re

2017-06-19

Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!