Keresés

Menü

Színek, melyek növelik az eladást

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




A színeknek üzenetük van és növelik az eladást

2017.02.14.

Színek, melyek növelik az eladást

A grafikusok és a marketingesek már régóta tisztában vannak azzal, hogy a szín fontos szerepet játszik a marketing kampányokban. A színek hatnak az érzelmeinkre, vagy éppen érzelmeket idéznek elő és mint tudjuk, a vásárlások 80%-át érzelmeink hatására hozzuk meg. A legtöbb információt szemünk segítségével látással szívjuk magunkba. Sok cég rájött, hogy pusztán a színkombinációk helyes megválasztása elég a vásárlói döntés befolyásolásához.


Nézzük most mely színek mit szimbolizálnak:

Piros


A piros az erő és a szenvedély színe. Ez a szín bír a legerősebb érzelmi hatással, a marketingesek előszeretettel használják, ám legyünk vele mégis óvatosak.


Kék


Ha célunk megbízhatóságot, komolyságot sugallni, a tökéletes választás a kék lesz. A legjobb eredményt komplement színek kombinációjával érhetjük el.


Rózsaszín


Ha fiatal hölgyek a célcsoportunk akkor a vidámságot, könnyedséget, nőiességet sugalló rózsaszín hat a célközönségre.


Sárga


A sárga is egy erőteljes szín, de használata szintén rejt némi veszélyt, óvatosan kell használni. Használjuk a sárgát figyelemfelkeltésre és magabiztosság közvetítésére.


Zöld


A zöld egy sokoldalú szín. Meleg és hívogató szín. Biztonságot sugároz, valamint kapcsolatba hozható a pénzzel is.


Lila


A lila egy királyi szín, mely eleganciát és preztizsértéket ad a márkának.


Arany


Az arany egyértelműen a gazdagságot szimbolizálja különösen lilával és zölddel kombinálva. 


Narancssárga


A narancssárga erőt sugároz. Figyelemfelkeltő, dinamikus, ugyanakkor szórakoztató és „cool”. Az ügyfelek úgy érezhetik, hogy egy élvonalbeli céggel dolgoznak.


Fekete


A feketének is több arca van. Lehet modern, hagyományos, izgalmas vagy pihentető. Kontrasztos színnel együtt drámai hatást kelt. 
 

Szerző: BeUs

címkék:
Ha felmerült már benned az a kérdés, alkalmazz-e online marketing ügynökséget, akkor olvasd el ezt az elemzést, mely hatékonyan segít a döntésben!

Mit gondolsz, szükséged van online marketing ügynökségre?

2017-08-22

Ha felmerült már benned az a kérdés, alkalmazz-e online marketing ügynökséget, akkor olvasd el ezt az elemzést, mely hatékonyan segít a döntésben!   

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!