Keresés

Menü

Kanonikus címke, azaz a Canonical tag, amely megmutatja, hogy mely oldalt részesítse előnyben a keresőmotor azonos URL esetén

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Kanonikus címke


Mit mutatnak a kanonikus címkék?

 

A kanonikus címkék azt jelzik a – legtöbb – keresőmotornak, hogy melyik oldalt kell előnyben részesíteniük, abban az esetben, ha két URL azonos, vagy egymás másolatai.

 

Mikor használják a kanonikus címkét?

 

Leggyakrabban ezt a címkét akkor használják, amikor valamilyen termék vagy tartalom több URL-en, vagy weboldalon keresztül is elérhető.

 

A címke a HTML head-kódjának a része: ”rel=canonical”

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!